După ce majoritatea marilor platforme sociale au copiat formatul short-form video de la TikTok, a venit rândul aplicației chineze să importe o idee de la altă platformă socială.
TikTok a început să testeze formatul Stories, care, eventual, va fi implementat și disponibil pentru toți utilizatorii rețelei. Deși arată la fel ca Stories din Snapchat sau Instagram, implementarea TikTok are, totuși, o doză de originalitate.
Și în cazul TikTok, formatul Stories va ocupa întreg ecranul și va fi la fel de efemer ca pe celelalte platforme - postările vor putea fi văzute 24 de ore, după care vor fi șterse automat.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Originalitatea vine din faptul că, în loc să adauge Stories într-un rând orizontal în partea de sus a ecranului, ca la celelalte rețele sociale, TikTok a creat o bară laterală, ce va acomoda Storie-urile, bară care va fi afișată și ascunsă printr-un swipe.
Va exista, bineînțeles, opțiunea adăugării unor comentarii și reacții la Stories. De asemenea, acestea vor putea fi accesate, ca pe Instagram, apăsând poza de profil a unui utilizator.
TikTok nu a spus cât va dura testul și când formatul Stories va fi lansat oficial. De regulă, aceste teste durează câteva luni.
“Inventat” de Snapchat, formatul Stories a fost adoptat rapid de cele mai mari platforme sociale și, de regulă, au avut succes. Stories a prins mai greu pe Facebook și aproape deloc pe Twitter. De altfel, Twitter a anunțat chiar recent că va renunța acesta.