Twitter a lansat funcția Spaces, care permite utilizatorilor să intre în camere virtuale în care pot purta conversații audio în timp real, transmite CNBC.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Compania a început să testeze Spaces în noiembrie 2020, cu un număr limitat de utilizatori, scrie News.ro.
Luni a început însă lansarea funcției la nivel global pentru utilizatorii de iOS și Android ai Twitter, care au 600 sau mai mulți utilizatori.
Spaces este unul dintre primii intrați pe o piață în creștere rapidă a conversațiilor audio live.
Această tehnologie a atras anul trecut atenția Clubhouse, un start-up care a câștigat rapid popularitate în rândul investitorilor în capital de risc.
Luna trecută, Facebook și-a anunțat planurile de a crea acest tip de funcționalitate pentru propriile sale servicii, iar Spotify a cumpărat recent Betty Labs, care creează o aplicație live-audio axată pe sport.
Aceste camere virtuale vor juca un rol cheie în obiectivul ambițios al Twitter de a-și mări baza zilnică de utilizatori activi la 315 milioane până la sfârșitul anului 2023.
CITEȘTE ȘI Piața tabletelor a înregistrat cea mai mare creștere din ultimii 8 aniIată cum va funcționa Spaces: utilizatorii Twitter vor vedea apărând bule violet în partea de sus a cronologiilor lor, atunci când au loc conversații live. Utilizatorii vor putea atinge acele bule violet pentru a se alătura unui spațiu. Odată ajunși în interior, utilizatorii vor putea trimite un tweet sau vor putea trimite mesaje gazdelor Space, sau vor putea solicita să vorbească.
În calitate de gazdă a unui spațiu, utilizatorii vor avea capacitatea de a-și modera camerele invitând pe alții, alegând cine poate vorbi și eliminând orice problemă.
Luni, Twitter a anunțat, de asemenea, că lucrează la o funcție viitoare numită Ticket Spaces. Această funcție va permite utilizatorilor să creeze spații care necesită altor persoane să cumpere un bilet pentru a se alătura. Aceasta au rolul de a permite utilizatorilor să genereze bani din Spaces și să îi stimuleze să găzduiască mai multe conversații audio live pe Twitter.
Gazdele vor câștiga majoritatea veniturilor din vânzarea de bilete, în timp ce Twitter va păstra o sumă mică, a spus compania. Ticket Spaces vor începe să fie disponibile pentru un număr limitat de utilizatori, în lunile următoare.