Twitter recunoaște că este posibil să fi folosit datele utilizatorilor săi pentru anunțuri publicitare, fără permisiune

Twitter recunoaște că este posibil să fi folosit datele utilizatorilor săi pentru anunțuri publicitare, fără permisiune
scris 7 aug 2019

Twitter a anunțat marți că a ''eșuat'' în fața utilizatorilor atunci când a distribuit datele lor ''partenerilor de publicitate'', fără consimțământul prealabil, relatează miercuri DPA.

Rețeaua de socializare a declarat că a identificat situații în care ''opțiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcționat corespunzător'', scrie Agerpres.

Facebook dă în judecată doi dezvoltatori de aplicații pentru fraudă cu reclame CITEȘTE ȘI Facebook dă în judecată doi dezvoltatori de aplicații pentru fraudă cu reclame

Compania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicația mobilă din mai 2018, inclusiv codul de țară și acceptul pentru anunțuri, ''chiar dacă nu ne-ați oferit permisiunea pentru a face acest lucru''.

Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afișat utilizatorilor ''anunțuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizați, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea''.
 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
twitter
date utilizatori
anunțuri publicitare