Twitter a anunțat marți că a ''eșuat'' în fața utilizatorilor atunci când a distribuit datele lor ''partenerilor de publicitate'', fără consimțământul prealabil, relatează miercuri DPA.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Rețeaua de socializare a declarat că a identificat situații în care ''opțiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcționat corespunzător'', scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Facebook dă în judecată doi dezvoltatori de aplicații pentru fraudă cu reclameCompania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicația mobilă din mai 2018, inclusiv codul de țară și acceptul pentru anunțuri, ''chiar dacă nu ne-ați oferit permisiunea pentru a face acest lucru''.
Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afișat utilizatorilor ''anunțuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizați, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea''.