Veniturile Orange au crescut cu 7,4% în 2015, la 947 mil. euro. În schimb, baza de clienți a coborât la 10,1 milioane

Veniturile Orange au crescut cu 7,4% în 2015, la 947 mil. euro. În schimb, baza de clienți a coborât la 10,1 milioane
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 feb 2016

Veniturile Orange România au atins anul trecut 947 milioane de euro, în creștere cu 7,4% față de 2014, în timp ce baza de clienți a scăzut cu 3,4%, la 10,18 milioane, potrivit datelor operatorului, liderul pieței locale de telefonie mobilă.

La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienți,  numărul abonaților fiind în creștere cu 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonați, cu o creștere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut, se arată într-un comunicat al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

Consumul de date mobile 4G și-a continuat trendul ascendent, fiind de șase ori mai mare în anul 2015 față de 2014. În 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din România, atât în interiorul, cât și în exteriorul clădirilor.

Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
10 lucruri de apreciat la Windows 10 CITEȘTE ȘI 10 lucruri de apreciat la Windows 10

Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut și cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului. În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G față de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.

"Pentru Orange România, 2015 a fost un an plin de succese, printre care s-au numărat premiere pe piața locală, dar și la nivel de Grup. Anul 2016 se prefigurează a fi la fel de dinamic, tendințele de pe piață arătând un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, și trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reîncărcabile. Experiența clienților în toate punctele de interacțiune cu Orange este în centrul atenției noastre, iar pentru acest lucru vom continua să extindem și să îmbunătățim rețeaua 4G, vom aduce și mai multe inovații și vom lansa device-uri de ultimă generație împreună cu oferte atractive, care să fie un răspuns la ceea ce este important pentru români", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Grupul Orange și-a triplat profitul net în 2015

Grupul francez de telefonie Orange a raportat marți rezultate peste așteptări pe anul 2015, datorită unei ușoare creșteri a profitului operațional pentru prima dată după 2009 în urma îmbunătățirii performanțelor comerciale și a reducerii costurilor.

Orange, fostul France Telecom, a anunțat că în exercițiul 2015 a realizat un profit net de 2,958 miliarde de euro, comparativ cu 1,225 miliarde de euro în 2014, în timp ce profitul net atribuibil acționarilor a crescut până la 2,65 miliarde de euro de la 925 miliarde de euro în exercițiul precedent. Profitul operațional a crescut cu 0,1% în ritm anual până la 12,426 miliarde de euro în timp ce cifra de afaceri a scăzut ușor cu 0,1% până la 40,236 miliarde de euro.

Grupul Orange este prezent în 209 de țări, are 247 de milioane de clienți, dintre care 185 de milioane abonați la serviciile de telefonie mobilă. Orange a realizat anul trecut vânzări de 39 de miliarde de euro și avea 155.000 de angajați la nivel mondial.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
orange tv