Yahoo vrea să se listeze din nou la bursă

Yahoo vrea să se listeze din nou la bursă
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 7 iul 2023
Yahoo intenționează să revină pe bursă, printr-o ofertă publică, potrivit CEO-ului Jim Lanzone, citat de Financial Times.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
 
CEO-u companiei spune că obiectivul său este de a relista compania, ca parte a unui plan de redresare.
CONFIRMARE Prețul ofertei de la Hidroelectrica este de 104 lei/acțiune și valoarea de piață a companiei de 9,4 miliarde euro. FP vinde întregul pachet de 20% din acțiuni și intermediarii realocă suplimentar către tranșa de retail CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Prețul ofertei de la Hidroelectrica este de 104 lei/acțiune și valoarea de piață a companiei de 9,4 miliarde euro. FP vinde întregul pachet de 20% din acțiuni și intermediarii realocă suplimentar către tranșa de retail

Yahoo este "pregătită din punct de vedere financiar, compania are un bilanț extraordinar, suntem foarte profitabili", a declarat Lanzone, adaugând faptul că statutul de companie privată i-a permis să facă schimbările structurale necesare.

Lanzone, fost director general al Tinder, a fost adus la Yahoo după desprinderea grupului de Verizon în septembrie 2021 pentru a restabili grupul ca o companie independentă.
 
Verizon, care a achiziționat Yahoo și AOL în două tranzacții în 2015 și 2017, le-a vândut pe ambele grupului de private equity Apollo într-o tranzacție evaluată la 5 miliarde de dolari în septembrie 2021, după ce au înregistrat pierderi semnificative sub proprietatea sa. 
 
Verizon le-a pus pe ambele sub marca "Oath" ca parte a unei strategii de la acea vreme de a se diversifica de la activitățile sale de telecomunicații la cele din domeniul media, dar a fost nevoită să le vândă la aproape jumătate din prețul plătit.
 
Pentru Yahoo, vânzarea a însemnat o cădere în dizgrație, după ce a pierdut popularitate și cotă de piață pe internet în favoarea unor grupuri precum Google și Facebook în anii 2000.

Yahoo a devenit companie publică pentru prima dată în aprilie 1996 și a ajuns rapid unul dintre cele mai populare site-uri pentru utilizatorii de internet, refuzând o ofertă de 47 de miliarde de dolari din partea Microsoft în 2008.
viewscnt
Afla mai multe despre
yahoo
verizon
listare yahoo