YouTube Shorts a trecut de două miliarde de utilizatori

YouTube Shorts a trecut de două miliarde de utilizatori
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 31 iul 2023

Formatul video vertical de pe YouTube, numit Shorts, a ajuns să fie vizionat lunar de peste două miliarde de utilizatori.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Google a anunțat creșterea numărului de utilizatori ai secțiunii YouTube Shorts, cea care „împrumută” de la TikTok formatul video vertical.

Peste două miliarde de utilizatori logați urmăresc acum măcar o dată pe lună unul sau mai multe clipuri verticale din cadrul secțiunii YouTube Shorts.

BBC: sistemul Google de alertare în caz de seism nu a funcționat la marele cutremur din Turcia CITEȘTE ȘI BBC: sistemul Google de alertare în caz de seism nu a funcționat la marele cutremur din Turcia

Este o creștere importantă de la cele 1,5 miliarde de utilizatori lunar pe care compania îi anunța la finalul primei jumătăți a anului trecut.

Pe lângă faptul că YouTube este o platformă accesată de miliarde de oameni, la creșterea în popularitate a acestui format a contribuit și faptul că (,) creatorii de conținut pot monetiza cu reclame și filmările verticale.

Cu aceeași ocazie, Google a mai anunțat că YouTube a generat în al doilea trimestru al acestui an 7,67 de miliarde de dolari din reclame, ceea ce reprezintă o creștere anuală de patru procente.

Totodată, YouTube va începe să forțeze afișarea unor reclame de 30 de secunde care nu pot fi întrerupte, ceea ce fi pe placul companiilor de publicitate, dar va încărca și mai mult cu publicate versiunea gratuită a platformei.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
youtube
video
reclame