Brandathlon 2016 – Competiția brandurilor entuziaste

Media&Advertising/CSR   
Brandathlon 2016 – Competiția brandurilor entuziaste

Cea de-a 6-a editie «Cel mai promitator brand romanesc» devine «Brandathlon». Triatlonul brandurilor cool inglobeaza trei probe – inscriere, jurizare si decenarea premiului. Miza reprezinta proiectul de branding in valoare de 10.000 de euro, acordat celui mai atractiv si promitator proiect inscris.

Brandathlon este o platforma in cadrul careia antreprenorii fac networking, se train-uiesc pe diferite domenii si afla despre rolul brandului in evolutia afacerii lor. Brandathlon este despre efortul sustinut in ultimii 6 ani de echipa INOVEO pentru a oferi antreprenorilor oportunitatea de a experimenta, pe propriul brand, avantajele date de un program complet de branding in cadrul categoriei in care activeaza, asupra competitiei si, nu in cele din urma, imaginea creata in mintea consumatorilor.

Urmărește-ne și pe Google News

Dintre membrii juriului deja confirmati fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ionita – Trainer comunicare, Roxana Iancu – Marketing Manager si Dochita Zenoveiov – Brand Innovator. Expertiza acestora in publicitate, marketing, domeniul financiar, televiziune, antreprenoriat le ofera o viziune de ansamblu asupra potentialului de dezvoltare al brandurilor.

Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

“Evolutia economiei autohtone depinde si de cat de bine articulate sunt brandurile romanesti intr-o piata globala foarte competitiva. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participa pentru networking, pentru informare, pentru cunoastere si pentru marele premiu.” - Dochita Zenoveiov, Brand Innovator.

Pentru a afla mai multe despre Brandathlon, va invitam pe www.brandathlon.com,

https://twitter.com/brandathlon

https://www.facebook.com/brandathlon/

https://www.instagram.com/brandathlon/

viewscnt
Afla mai multe despre
brandathlon 2016