CEO-ul Pro TV își dezvăluie planul: Ne vom axa pe atragerea tinerilor. Să nu copiem

Media&Advertising/CSR   
CEO-ul Pro TV își dezvăluie planul: Ne vom axa pe atragerea tinerilor. Să nu copiem

Aleksandras Cesnavicius, CEO al Pro TV, a declarat că postul din Pache Protopopescu se va axa pe partea de digital, scopul fiind atragerea tinerilor.

„Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim de atragerea tinerilor”, explică Aleksandras Cesnavicius. Prin digital, conținutul de televiziune "clasică" ar putea ajunge și la publicul mai tânăr.

Urmărește-ne și pe Google News
Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial
Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

„Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puțină televiziune standard. Am început să facem primii pași anul acesta pentru a găsi conținutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil. Într-o anumită măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea”, a spus Cesnavicius într-un interviu pentru Pro TV, citat de Pagina de Media.

Tot el a punctat că Pro nu trebuie să „copieze” alte posturi internaționale. „Nu trebuie să copiem „jucători” internaționali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem”, a mai spus lituanianul.

viewscnt
Afla mai multe despre
aleksandras cesnavicius
pro tv