Conde Nast va înceta publicarea revistei Teen Vogue în print și va disponibiliza 80 de angajați

Conde Nast va înceta publicarea revistei Teen Vogue în print și va disponibiliza 80 de angajați
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 nov 2017

Conde Nast va înceta publicarea revistei Teen Vogue în print, dar va continua să investească în acest brand, a cărui popularitate a crescut în mediul digital. Compania va disponibiliza 80 de angajați, reprezentând 2,7% din echipa acesteia, formată din 3.000 de persoane, informează Variety.com.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Decizia Conde Nast vine după ce frecvența revistei Teen Vogue a fost redusă anul acesta de la nouă la patru ediții pe an, scrie News.ro.

Potrivit unei surse, brandul Teen Vogue se află în creștere în mediul digital și va continua să se extindă sub conducerea lui Phil Picardi, director editorial în mediul digital la Teen Vogue și Allure. Nu se știe dacă Elaine Welteroth, numită în aprilie 2017 editor-șef al Teen Vogue, va mai colabora cu revista și din ce funcție. Welteroth s-a alăturat publicației în 2012, ca director al departamentului de frumusețe și sănătate.

VIDEO Lista completă a filmelor și serialelor noi ce apar pe Netflix România în noiembrie CITEȘTE ȘI VIDEO Lista completă a filmelor și serialelor noi ce apar pe Netflix România în noiembrie

Într-un comunicat transmis joi, Conde Nast susține că deși cele patru ediții tipărite pe an ale Teen Vogue nu vor mai fi publicate, compania va explora în viitor ”ediții speciale ale revistei reimaginate, în momente specifice”.

”Teen Vogue a înregistrat o creștere extraordinară în platformele digitale, de socializare și video, în ultimul an. Investim în mod agresiv în acest brand și în toate punctele sale de contact cu consumatorii, inclusiv în evenimente precum summitul inaugural Teen Vogue, care va avea loc luna viitoare la Los Angeles”, a transmis Conde Nast.

Potrivit publicației WWD, diviziile și revistele companiei cu cel mai puțin succes vor avea bugetele reduse cu până la 20%.

Într-un alt demers pentru reducerea costurilor, Conde Nast va reduce frecvența unor reviste - GQ, Glamour, Allure și Architectural Digest vor fi publicate în 11 exemplare pe an, spre deosebire de 12, Bon Appétit va avea 10 exemplare pe an, spre deosebire de 11, în timp ce W și Condé Nast Traveler vor ajunge de la 10 la 8 ediții pe an.

Compania va păstra frecvența altor publicații, precum Vanity Fair, Vogue și Wired (12 exemplare pe an), New Yorker (săptămânal) și Brides (șase exemplare pe an).

viewscnt
Afla mai multe despre
conde nast
teen vogue