Elon Musk primește o lovitură neașteptată din partea lui Paris Hilton

Elon Musk primește o lovitură neașteptată din partea lui Paris Hilton
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 nov 2023

Compania de divertisment „11:11 Media” a lui Paris Hilton, moștenitoarea imperiului hotelier Hilton, a decis în mod neașteptat să își retragă o campanie publicitară exclusivă de pe „X”, platforma social media a miliardarului sud-african Elon Musk, relatează CNN.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității - Ediția a IV-a; parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Compania deținută de Hilton s-a alăturat astfel unui val de branduri care au anunțat recent că nu își vor mai face reclamă pe „X”, fosta Twitter, în urma controverselor legate de conținutul antisemit postat pe platformă și a comentariilor făcute de Elon Musk, scrie Hotnews.ro.

Construcții de 5 stele - cum se diferențiază standardul de construire al celui mai mare ansamblu hotel & residence din România CITEȘTE ȘI Construcții de 5 stele - cum se diferențiază standardul de construire al celui mai mare ansamblu hotel & residence din România

„11:11 Media a luat decizia să își retragă imediat campania de pe platformă”, a declarat Bruce Gersh, CEO-ul și președintele companiei.

Decizia reprezintă o lovitură cu atât mai surprinzătoare pentru Musk și platforma sa întrucât chiar Linda Yaccarino, CEO-ul „X”, a anunțat luna trecută un parteneriat promoțional major cu compania lui Hilton.

Înțelegerea, pe care Yaccarino a descris-o drept un „parteneriat oficial” pe termen lung, viza să creeze „o platformă de lansare pentru noi inițiative în video și live video, comerț live și mult mai multe”, potrivit șefei Twitter.

BNR își asigură proprietățile. La ce valori sunt asigurate vilele din țară CITEȘTE ȘI BNR își asigură proprietățile. La ce valori sunt asigurate vilele din țară

Acordul prevedea de asemenea o modalitate prin care cele două companii să își împartă veniturile generate reciproc. Contactat de CNN, un purtător de cuvânt al lui Hilton nu a dorit să răspundă dacă retragerea de acum a campaniei publicitare a „11:11” de pe „X” înseamnă și încheierea parteneriatului general între cele două părți.

Hilton rămâne însă activă pe platforma social media cu contul ei personal, care are peste 16,6 milioane de urmăritori.

Decizia companiei de divertisment a lui Hilton vine după ce nume majore precum IBM, Apple, Disney, Paramount, Comcast sau Warner Bros. au anunțat că își vor retrage publicitatea de pe „X” din cauza îngrijorărilor legate de afișarea de conținut nazist și antisemit alături de reclamele lor, precum și datorită unui comentariu extrem de criticat făcut săptămâna trecută de Elon Musk.

viewscnt
Afla mai multe despre
elon musk
paris hilton