Facebook a respins luni apelurile guvernului și media australiene de a împărți veniturile rezultate din publicitate cu organele de presă, lăsând să se înțeleagă că ar prefera să se lipsească de conținuturi de informație, potrivit AFP.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Gigantul american a indicat Autorității australiene a concurenței că informațiile nu reprezintă decât "o foarte mică fracțiune" din conținuturile postate de abonații Facebook.
"Dacă nu ar exista niciun conținut informațional disponibil pe Facebook în Australia, credem că impactul asupra rezultatelor și al cifrei de afaceri în Australia nu ar fi important", a indicat grupul, amenințând astfel implicit cu o boicotare a grupurilor de presă locale, scrie Agerpres.
"Ținând cont de valoarea socială și de beneficii pentru mass-media, am prefera să putem continua să permitem prezența presei pe platforma noastră", a adăugat el.
Australia a anunțat în aprilie că intenționează să constrângă Google, Facebook și alți giganți digitali să împartă câștigurile publicitare provenite din conținuturi de actualitate reluate pe site-urile lor. Guvernul urmează să prezinte în curând o inițiativă în acest sens.
Această inițiativă este susținută puternic de cele mari grupuri de presă din Australia, Nine Enternainment și News Corp.