Sumă record pentru campania electorală televizată de anul viitor din SUA. Ținta: fotoliul de la Casa Albă

Sumă record pentru campania electorală televizată de anul viitor din SUA. Ținta: fotoliul de la Casa Albă
scris 24 nov 2019

Fostul primar al New Yorkului Michael Bloomberg - tot mai probabil un candidat în alegerile prezidențiale din 2020 - preconizează să lanseze luni o campanie publicitară televizată în valoare-record de 31 de milioane de dolari.

Potrivit societății Advertising Analytics, miliardarul a achiziționat inserturi publicitate în aproximativ 20 de state americane, în valoare de 31 de milioane de dolari - cea mai mare sumă cheltuită vreodată de un candidat în alegerile prezidențiale americane, relatează News.ro.

Precedentul record este deținut de către Barack Obama, care a cheltuit aproape 25 de milioane de dolari în ultima săptămână a campaniei sale din 2012.

O asemenea sumă arată forța loviturii fostului primar, în vârstă de 77 de ani, unul dintre cei mai bogați oameni din lume, spre marea nemulțumire a celor 17 democrați care rivalizează deja să-l înfrunte pe Donald Trump în noiembrie 2020.

Evenimentul Zilei își încetează, după 28 de ani, apariția în variantă tipărită CITEȘTE ȘI Evenimentul Zilei își încetează, după 28 de ani, apariția în variantă tipărită

Senatorul Bernie Sanders - unul dintre candidați care, împreună cu Elizabeth Warren, îi atacă pe miliardari - s-a declarat vineri ”dezgustat de ideea că Michael Bloomberg sau orice alt miliardar crede că poate ocoli procesul politic și cheltui zeci de milioane de dolari pentru a ne cumpăra alegerile”.

”Dacă nu poți obține susținerea bazei a candidaturii tale nu trebuie să te prezinți în alegerile prezidențiale”, a subliniat el într-un comunicat.

Atunci când Michael Bloomberg a anunțat, în urmă cu două săptămâni, că ar putea candida, Elizabeth Warren i-a reproșat, la rândul său, că vrea ”să cumpere alegerile”.

Miliardarul, care a condus New Yorkul din 2002 în 2013, și-a multiplicat pregătirile în vederea unei candidaturi.

Internet Media Services, una dintre cele mai mari companii de vânzări de publicitate online și media-buying, intrată în România în 2017 prin cumpărarea Httpool, iese de sub tutela Sony Pictures Television CITEȘTE ȘI Internet Media Services, una dintre cele mai mari companii de vânzări de publicitate online și media-buying, intrată în România în 2017 prin cumpărarea Httpool, iese de sub tutela Sony Pictures Television

El s-a înregistrat joi la Comisia Electorală federală.

Bloomberg dădea asigurări în urmă cu zece zile că este ”aproape” de luarea unei decizii definitive, însă nu a prezentat vreo dată în acest sens.

Potrivit The New York Times (NYT), campania publicității televizate a lui Michael Bloomberg ar urma să se desfășoare timp de o săptămână. 

viewscnt
Afla mai multe despre
sua
campanie
presedinte
electoral
publicitate
tv
televizat
michael bloomberg