Corporate Office Solutions vrea să crească până la 20 de milioane de euro în acest an

Corporate Office Solutions vrea să crească până la 20 de milioane de euro în acest an

Christophe Weller, Managing Partner COS

scris 2 feb 2016

Corporate Office Solutions (COS), companie specializată în amenajarea de birouri, a înregistrat anul trecut afaceri de 16,2 milioane de euro, în ușoară creștere (2%) față de anul precedent. 2015 a fost astfel cel mai bun an al companiei în cei 18 ani de activitate pe piața din România, iar ținta pentru acest an este de a ajunge la afaceri de 20 de milioane de euro.

"Începând din 2014, am asistat la o creștere accelerată a pieței de mobilier de birou și fit-out (amenajări interioare - n.r.). 2015 ne-a confirmat acest lucru, iar acum așteptăm continuarea acestei tendințe în 2016 și 2017. Potențialul pe care l-am identificat -livrarea unui număr mare de clădiri clasa A, intenția multor companii de a se reloca în noi imobile, precum și intrarea pe piață din România a unor mari jucători globali ne face încrezători că putem atinge 20 de milioane în acest an”, a declarat Christophe Weller, Managing Partner COS.

Pentru 2016, compania vrea să mai deschidă birouri la Timișoara și apoi la Iași. COS mai are birouri în București și la Cluj.

În 2015, printre proiectele pe care le-a realizat COS se numără sediul Telus International în AFI Palace, sediile Schneider, RINF și CITR din clădirea Greencourt, sediul E.On din Târgu Mureș sau birourile Oracle în Iași și București.

COS este parte a Office Solutions Group, unul din cei mai mari din Europa de Est, cu birouri la Moscova, St. Petersburg, Kiev, Almaty, Minsk și București.

Pe piața amenajărilor interioare pentru spațiile de birouri din România, COS concurează cu Techno Office, HTO sau Mobexpert Office.

viewscnt
Afla mai multe despre
cos
amenajari interioare
spatii de birouri