Producătorul de beton și agregate ALS Beton, preluat de avocatul Bogdan Hanganu după ieșirea de pe piață a grupului austriac Asamer, investește într-o noua stație de betoane mobilă, în Mogoșoaia, ca parte a planului său de dezvoltare zonală, după ce tocmai a inaugurat o stație la Otopeni care va furniza materiale, în principal, către proiectul de construcție a noii linii de metrou M6 București – Aeroport Otopeni, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
ALS Beton este denumirea primită în 2016 de fosta companie Alas România, ca urmare a procesului de lichidare în care s-a aflat subsidiara austriacă prin care funcționa în România holdingul Asamer.
După ieșirea de pe piața locală a grupului austriac, în 2016, noua firmă a fost preluată de antreprenorul Ionuț Dorel Oprea, proprietarul comerciantului și transortatorului de agregate de balastieră Port Trans din Dâmbovița. După mai puțin de un an de la această preluare, Oprea a cedat firma integral avocatului Bogdan Hanganu (49 de ani), cel care a fost director executiv al Alas România înainte de divizare. Pentru scurt timp, Bogdan Hanganu a fost și membru în Consiliul de Supraveghere al companiei de stat Complexul Energetic Oltenia.
Anul trecut, Als Beton a închiriat un teren cu o suprafață de aproape 5.000 de metri pătrați în Mogoșoaia, în apropiere de ansamblul Arbo Residence, cu scopul de a amplasa aici o stație mobilă de producere a betonului de transport cu 4 silozuri de 69 de metri cubi, potrivit documentelor analizate de Profit.ro.
„Suntem în etapa de avizare a proiectului de deschidere a unei stații mobile de producție beton în Mogoșoaia. Dat fiind stadiul proiectului, preferăm să venim cu detalii când ne apropiem de finalizarea acestuia. Stația face parte din planul de dezvoltare zonală al ALS Beton SRL. Studiem posibilitățile cu furnizorii noștri tradiționali încă, dar va fi o capacitate de minim 90 metri cubi pe oră. Sperăm ca toată procedura să se apropie de final către sfârșitul lunii octombrie“, a declarat, pentru Profit.ro, Bogdan Hanganu, proprietarul ALS Betron.
În august 2024, ALS Beton a inaugurat o nouă stație de beton în Otopeni, pe strada Ion Creangă, nr. 13. Printre proiectele cele mai importante pe care le va deservi noua stație se numără proiectul de construire a noii linii de metrou M6 București – Aeroport Otopeni.
Producția de beton reprezintă principala activitate a companiei, pe care o desfășoară prin două stații fixe și o serie de echipamente mobile. Stația ALS Beton din Chiajna este principalul punct de producție beton, unde este o instalație cu o capacitate de 110 metri cubi pe oră. ALS Beton mai are o balastieră de agregate în Florești (Giurgiu), care funcționează din 2011, iar din 2022 i-a fost anexată și o stație de beton.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Cele două companii ALS Beton și Agregate Florești au raportat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 9,3 milioane euro.
Printre cele mai importante proiecte la care a lucrat ALS Beton se numără Catedrala Mântuirii Neamului, Magistrala Metrou M4 tronson Parc Bazilescu – Lac Străulești, depou Străulești și Terminal Multimodal, Casa Radio, Pod Centură Nord Otopeni, dar și o serie de parcuri eoliene din Dobrogea.