EXCLUSIV Hassan Morad, fratele lui Mohammad Murad, preia afacerea unui distribuitor de produse metalurgice la pachet cu un proiect pentru 750 de apartamente

EXCLUSIV Hassan Morad, fratele lui Mohammad Murad, preia afacerea unui distribuitor de produse metalurgice la pachet cu un proiect pentru 750 de apartamente

Amplasamentul terenului de pe Șoseaua Gării Cățelu

scris 2 nov 2022

Omul de afaceri Hassan Morad, unul dintre proprietarii Morad Group, este în curs de preluare a afacerii distribuitorului de produse metalurgice Steel Transport & Logistic din București, demers care include și un proiect pentru 750 de apartamente din apropierea lacului Pantelimon, potrivit surselor Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Lawrence Summers, fost secretar al Trezoreriei SUA, președinte al Universității Harvard și economist șef al Băncii Mondiale, cel care a anticipat actuala criză inflaționistă, deschide Gala Profit.ro. Premii speciale, într-un an special

Hassan Morad a înființat, în noiembrie anul trecut, compania Morad Metal, al cărei principal obiect de activitate este comerțul cu metale și fabricarea de construcții metalice.

Acum, investitorul este în proces de preluare a activității Steel Transport & Logistic, potrivit surselor Profit.ro. Cele două puncte de lucru ale Morad Metal sunt la aceleași adrese ca ale Steel Transport & Logistic.

ULTIMA ORĂ Tranzacția anului cu terenuri, încheiată CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Tranzacția anului cu terenuri, încheiată

Afacerea care urmează a fi preluată de Morad a fost înființată în 2011 de Romulus Cotiga și Daniela-Oana Moldovan, iar astăzi este controlată, cu 95%, de Alexandra Anton și, cu 5%, de Daniela-Oana Moldovan, potrivit datelor furnizate de termene.ro.

Steel Transport & Logistic deține un depozit în București cu o suprafață de 15.000 de metri pătrați, unde se găsesc în permanență 10.000 de tone de produse metalurgice, conform propriului site de prezentare. În cadrul depozitului există și o secție de producție, unde se fasonează până la 100 de tone/zi.

Compania a raportat pentru anul trecut vânzări în valoare de circa 12,9 milioane euro, fiind al treilea cel mai bun an din istoria societății.

Steel Transport & Logistic are în proprietate un teren cu o suprafață de circa 31.400 de metri pătrați amplasat pe Șoseaua Gării Cățelu, lângă baza sportivă Dumitru Ganea și lacul Pantelimon. În primăvara acestui an, Primăria Sectorului 3 a aprobat pentru acest teren Planul Urbanistic de Detaliu (PUD) depus de proprietar, care vizează construcția unui ansamblu rezidențial cu 752 de apartamente și 1.258 de locuri de parcare în blocuri de 11 etaje.



Steel Transport & Logistic a cumpărat terenul la licitație, în 2018, de la una dintre firmele falimentare ale grupul rus Mechel la un preț de 1,8 milioane euro. În trecut, aici funcționau depozitele Apromatco.

Proiectul imobiliar propus pe acest teren urmează a fi preluat de grupul Morad după obținerea autorizației de construire, mai spun sursele Profit.ro.

„Steel Transport & Logistic lucrează la obținerea tuturor documentelor de urbanism pentru acest proiect imobiliar. Mai multe detalii nu putem oferi“, a declarat, pentru Profit.ro, Alexandra Anton, acționarul majoritar al companiei.

Contactați de Profit.ro, Hassan Morad și reprezentanții grupului Morad nu au răspuns până la publicarea acestui articol.

Pe Șoseaua Gării Cățelu, și omul de afaceri Dan Șucu, proprietarul grupului Mobexpert, pregătește dezvoltarea unui ansamblu rezidențial cu 500 de apartamente, alături de un magazin Lidl, în locul fostei secții de rășini a Policolor și în imediata vecinătate a complexului cu peste 3.000 de apartamente inițiat, pe amplasamentul fostei fabrici Tubinox, de familia Negoiță a primarului Sectorului 3.

CONFIRMARE Frații Pavăl, proprietarii Dedeman, cumpără noul sediu Booking, într-o tranzacție, neconfirmată anterior de aceștia, de aproape 90 milioane euro. Valoarea întregului complex - peste 170 milioane euro CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Frații Pavăl, proprietarii Dedeman, cumpără noul sediu Booking, într-o tranzacție, neconfirmată anterior de aceștia, de aproape 90 milioane euro. Valoarea întregului complex - peste 170 milioane euro

Romulus Cotiga a controlat și distribuitorul de produse metalurgice Dadi `93 Prod Com, cu aceeași adresă ca a Steel Transport & Logistic. Dadi `93 Prod Com a intrat în insolvență în 2012, la câteva luni după înființarea Steel Transport & Logistic. Prin Dadi `93, Romulus Cotiga a dezvoltat proiectul Trident Residence de lângă Universitatea Spiru Haret, cu 108 apartamente.

Grupul Morad a dezvoltat, până acum, ansamblurile rezidențiale Onix Residence din cartierul bucureștean Grozăvești, cu 456 de apartamente, RubinStein din cartierul bucureștean Străulești, cu 141 de apartamente, SaphirStein din cartierul bucureștean Cotroceni, cu 188 de apartamente, Onix Blue din Mamaia Nord, cu 420 de apartamente, și Onix Park din Pipera, cu un total de 1.925 de apartamente, din care au fost finalizate 564 de apartamente în prima etapă de construcție.

Pe lângă activitatea imobiliară, grupul Morad deține două fabrici de conserve de legume, fructe și preparate din carne: Mandy și MGC Topoloveni; primul lanț de fastfood din România – Spring Time, și cel mai mare operator hotelier din țară, după numărul de camere – Phoenicia Hotels, cu peste 15.000 de camere în 16 hoteluri.

Hassan Morad este fratele lui Mohammad Murad, președinte al Federației Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR). Profit.ro a relatat anterior că, deși sunt frați, cei doi au nume de familie indicat diferit în acte oficiale.

viewscnt
Afla mai multe despre
hassan morad
muhammad murad
steel transport & logistic
morad metal