Saint-Gobain, cu 12 fabrici în România: Avem un potențial semnificativ de creștere. Peste 70% dintre locuințele din România sunt construite cu mai bine de 25 de ani în urmă, astfel că necesită reparații, consolidări și mai ales noi amenajări interioare

Saint-Gobain, cu 12 fabrici în România: Avem un potențial semnificativ de creștere. Peste 70% dintre locuințele din România sunt construite cu mai bine de 25 de ani în urmă, astfel că necesită reparații, consolidări și mai ales noi amenajări interioare
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 9 mar 2021

Cererea de materiale de construcții se va amplifica în 2021 și în anii următori, contribuind la o nouă creștere a afacerilor Saint-Gobain România, estimează grupul, un jucător-cheie în industria de profil, cu 12 fabrici și circa 1.700 de angajați.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Întrucât au fost nevoiți să petreacă mai mult timp acasă, din cauza pandemiei COVID, tot mai mulți proprietari și-au făcut planuri de renovare a locuințelor, un segment de piață care susține în mare măsură business-ul grupului francez. Și pentru că peste 70% dintre apartamentele și casele din România au fost construite cu mai bine de 25 de ani în urmă, acestea necesită reparații, consolidări și mai ales noi amenajări interioare.

“Saint-Gobain are un potențial semnificativ de creștere pentru 2021, precum și în următorii ani. (...) Având în vedere că în sectorul rezidențial proiectele s-au intensificat, în special în cazul proiectelor rezidențiale premium, caselor unifamiliale noi, dar și al renovărilor, preconizăm un trend ascendent pentru Grupul Saint-Gobain. Perspectivele pe termen mediu și lung sunt solide”, a declarat pentru Profit.ro Ovidiu Păscuțiu, CEO-ul Grupului Saint-Gobain în România.

Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online

Pentru următorii ani, strategia de dezvoltare Saint-Gobain în România va fi centrată atât pe automatizarea proceselor tehnologice, accelerarea transformării digitale și implementarea de noi tehnologii (cu perspectiva creșterii afacerii și a capacităților de producție), cât și pe extinderea portofoliului de produse și soluții oferite clienților.

Anul trecut, grupul a păstrat trendul de creștere pe piața locală și și-a majorat profitul, potrivit lui Păscuțiu.

Miracolul digitalizării: declarațiile online nu se mai depun la etajul 2 CITEȘTE ȘI Miracolul digitalizării: declarațiile online nu se mai depun la etajul 2

Fabricile Saint-Gobain au avut o activitate fără întreruperi cauzate de pandemie, întrucât compania și-a schimbat modul de lucru și a luat măsuri de protecție a angajaților.

Saint-Gobain produce o gamă largă de materiale, destinate în principal pieței construcțiilor (precum izolații, plăci de gips-carton, anvelopări exterioare, sticlă sau mortare) și industriei auto (parbrize).

Grupul are circa 1.700 de angajați, în 12 situri industriale situate în Brănești (Ilfov), Călărași, Ploiești, Satu-Mare, Turda, Suceava și Vălenii de Munte.

viewscnt
Afla mai multe despre
saint gobain construcții