Statele Unite resimt efectele tarifelor de 145% impuse de administrația Trump asupra importurilor din China, în special în industria rochiilor de mireasă, unde aproximativ 90% din produse sunt fabricate în Asia. Producătorii și micile magazine specializate avertizează că prețurile cresc cu până la 25%, iar unele companii riscă să se închidă.
Reprezentanții distribuitorilor și vânzătorilor de încălțăminte americani (FDRA) au făcut apel la președintele american Donald Trump să scutească încălțămintea de la tarife, într-o scrisoare semnată de producători, inclusiv Nike, Adidas America și Skechers.
Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go, pregătește pentru anul acesta lansarea conceptului Lacto Bar, investiția în prima unitate fiind de până în 100.000 de euro.
Grupul Kingfisher anunță că a finalizat tranzacția prin care vinde Brico Dépôt România, unul dintre liderii pieței locale de bricolaj și amenajări pentru locuințe, către retailerul electro-IT Altex, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie.
Recomandarea de astăzi, Avincis Orange 2022, este un vin sec, inovator și plin de caracter, obținut dintr-un cupaj de Tămâioasă Românească, Fetească Regală și Crâmpoșie Selecționată, vinificate în amforă după o tehnică antică reinterpretată modern.
Șocată de explozia prețurile la ouă și măsurile vizând limitarea numărului de ouă care pot fi achiziționate în supermarketurile americane, Yong-mi Kim a decis să închirieze câteva găini pentru a-și asigura aprovizionarea cu ouă, transmite AFP.
Indicele global al prețurilor produselor alimentare a crescut în luna aprilie până la cel mai ridicat nivel din ultimii doi ani, un semn că incertitudinea provocată de tarifele vamale americane începe să pună presiune asupra schimburilor comerciale, transmite Bloomberg.
Lanțul de cafenele Starbucks admite că reducerea personalului în favoarea automatizării a eșuat, directorul executiv, Brian Nicccol, promițând acum să schimbe fundamental strategia în fața unor rezultate mai slabe decât se aștepta.
Pouilly Fumé Argile à S 2022 este un vin alb proaspăt, elegant și fructat, realizat 100% din struguri Sauvignon Blanc cultivați în celebra regiune a Văii Loarei, Franța. Cu nuanțe galben-pai și tente verzui, acest vin exprimă perfect prospețimea terroir-ului francez.
Vânzările McDonald’s în SUA au consemnat cel mai mare declin de la apogeul pandemiei de Covid-19.