Compania care operează cea mai extinsă rețea de magazine agricole din România a ajuns la cota pieței AeRO a Bursei de Valori București. Acționarul majoritar Horia Cardoș intenționează să mai listeze o firmă din grup după ce deja vara trecută a pus pe piața de obligațiuni de la BVB titluri corporative în valoare de peste 8 milioane lei.
Grupul francez Danone a luat primele măsuri pentru vânzarea unei participații deținute la un producător de lactate din China, la presiunea acționarilor de a-și îmbunătăți performanțele și guvernanța, transmite Reuters.
Ca’ di Rajo este o cramă care mixează cu succes istoria și tradiția cu inovația și tehnicile moderne pentru producția vinului
Cifra de afaceri a companiei care operează celebrul magazin Cocor din capitală a fost în 2020 de 10,43 milioane lei, cu 25,97% mai mică decât cea de 14,09 milioane lei din exercițiul financiar precedent.
De astăzi vor fi aplicate, la nivelul UE, inclusiv în România, noi etichete privind eficiența energetică pentru șase categorii de produse electrice. Noul sistem de etichetare energetică înlocuiește clasele de la A+++ la G utilizate în prezent cu o scară simplificată de la A (maxim) la G (minim), fără +.
Compania Vinarte a fost înființată în anul 1998 din pasiunea unui grup de investitori români, francezi și italieni, entuziaști cu privire la potențialul viilor românești.
Institutul Național de Sănătate Publică nu recomandă utilizarea lămpilor UV pentru dezinfecția suprafețelor în unitățile de învățământ cu scopul limitării transmiterii COVID 19.
Crama Bessa Valley se află la 150 km sud-est de Sofia, Bulgaria, lângă Plovdiv, într-o zonă recunoscută în domeniul viticol.
Elrond, platforma blockchain dezvoltată de un startup sibian care a depășit recent o capitalizare de 1 miliard de dolari, devenind astfel al doilea unicorn românesc, după UiPath, a făcut un nou pas, semnând un contract cu procesatorul de plăți Netopia Payments prin care peste 30.000 de comercianți din România pot accepta la plată criptomoneda eGold.
Retailerul german Lidl se retrage de piața serviciilor turistice din România, după circa 5 ani de la intrare, argumentându-și decizia prin contextul global actual nefavorabil călătoriilor.