AccorHotels, jucător pe piața globală a hotelurilor de lux, a achiziționat Adoria, platforma SaaS, care permite industriei de catering să optimizeze managementul aprovizionării.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Fondată în Franța în 2003, Adoria este utilizată de 2.700 de organizații (30 de grupuri de catering) și reunește 300.000 de utilizatori activi și peste 800 de producători și distribuitori.
CITEȘTE ȘI ASUS aduce în România un telefon mobil de 10.000 lei, dedicat gamerilorAdoria furnizează soluții centralizate pentru gestionarea licitațiilor, achizițiilor, logisticii și producției.
Prin diviziile sale HotelServices și HotelInvest, AccorHotels operează în 100 de țări.
Portofoliul său cuprinde mărci de lux precum Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman și Swissôtel, precum și branduri de tip midscale și boutique - 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter și Adagio, branduri economice, cum ar fi JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget și mărcile regionale Grand Mercure, The Sebel și hotelul F1.