Under Armour, al doilea brand sportiv american după Nike, își extinde afacerile din România și iese din București

Under Armour, al doilea brand sportiv american după Nike, își extinde afacerile din România și iese din București
scris 8 iun 2018

Compania americană de articole sportive Under Armour, al doilea nume în domeniu din SUA, după Nike, a cărei intrare în România a fost anunțată de Profit.ro, își extinde afacerile pe piața locală și deschide primul magazin din afara Capitalei, intrând în complexul comercial Iulius Mall din Cluj-Napoca.

Până astăzi, compania a deschis magazine doar în București, în Mega Mall, AFI Cotroceni, Băneasa Shopping din București și Fashion House Outlet.

Brandul american a intrat pe piața locală printr-o firmă care deține drepturile de distribuire a produselor Under Armour.

EXCLUSIV Tranzacție pe piața cărnii de pui. Complexul Avicola Târgu Jiu a fost vândut cu 5 milioane de euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție pe piața cărnii de pui. Complexul Avicola Târgu Jiu a fost vândut cu 5 milioane de euro

Reprezentanți ai firmei având dreptul de distribuție au declarat în octombrie pentru Profit.ro că magazinele vor comercializa exclusiv articole sub brandul Under Armour, fiind de tipul monobrand stores.

Până la acest moment, brandul Under Armour a putut fi cumpărat în România doar prin intermediul unor retaileri online.

Brandul a fost fondat în 1996 și îi aparține lui Kevin Plank (45 de ani), astăzi cu o avere de 1,6 miliarde dolari. El a făcut parte și din Consiliul oamenilor de afaceri creat la preluarea mandatului de președintele american Donald Trump, demisionând însă în luna august.

După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în România CITEȘTE ȘI După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în România

În 2016, Under Armour a avut încasări de 4,8 miliarde dolari, cu 22% mai mult decât în anul precedent, și de 4,9 miliarde dolari în 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
under armour
magazin
retail