Adidas, care a fost supusă unor presiuni financiare după ce și-a încheiat parteneriatul profitabil pentru încălțămintea Yeezy cu Kanye West, încearcă să cuprindă o parte mai mare din piața sportului din SUA, a declarat șeful regional al grupului, pentru Wall Street Journal, transmite Reuters.
”Vrem să dublăm toate lucrurile care sunt centrate pe SUA, în special în ceea ce privește sportul”, a declarat Rupert Campbell, președintele companiei pentru America de Nord, citat într-un interviu.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Pe lângă încheierea colaborării cu Yeezy, Adidas și-a oprit și colaborarea Ivy Park cu starul pop Beyoncé, potrivit informațiilor media, contractul urmând să expire la sfârșitul acestui an, scrie News.ro.
Campbell a spus că, în timp ce Adidas va continua parteneriatele cu celebrități, sportul era acum punctul central al afacerilor din SUA, evidențiind baschetul ca exemplu în care a spus că Adidas are o cotă de piață foarte mică.
”Deci credem că există o oportunitate acolo”, a adăugat el.
Renunțarea la Yeezy a costat Adidas vânzări de 600 de milioane de euro în trimestrul patru din 2022 și ar putea determina producătorul german de articole sportive să înregistreze în acest an prima pierdere anuală în ultimele trei decenii, a anunțat Adidas luna trecută.
Vorbind despre piața generală a articolelor sportive din SUA, cea mai mare din lume, Campbell a spus: ”Trebuie să ne arătăm acreditările în acest spațiu”.