Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, trece la panouri solare și reduce temperatura

Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, trece la panouri solare și reduce temperatura
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 nov 2022

Lanțul de supermarketuri Ahold Delhaize se îndreaptă către energia regenerabilă și reduce temperatura în magazinele sale, pentru a compensa creșterea prețurilor la energie, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Șefii companiilor energetice și oficialii din Europa au cerut companiilor și gospodăriilor să economisească energia și să adopte planuri de urgență, astfel încât să reducă dependența de importurile de gaze, dacă vor exista perturbări ale livrărilor, în urma războiului din Ucraina, scrie Agerpres.

GRAFIC Operatorul restaurantelor KFC la 5 ani de la listare - respectare a angajamentului de dublare a business-ului, dar valoare de 2 ori mai mică decât în oferta publică CITEȘTE ȘI GRAFIC Operatorul restaurantelor KFC la 5 ani de la listare - respectare a angajamentului de dublare a business-ului, dar valoare de 2 ori mai mică decât în oferta publică

Ahold - proprietarul a peste 20 branduri de retail, inclusiv Albert Heijn în Țările de Jos și Stop & Shop în Statele Unite - este printre cei care reduc utilizarea electricității, în condițiile în care prețul gazelor naturale ar urma să rămână ridicat în următorii ani.

De asemenea, companiile sunt sub presiune din partea consumatorilor și investitorilor pentru a folosi mai multă energie regenerabilă și a face mai puțină risipă, astfel încât să se îndeplinească obiectivele climatice.

"Vrem să arătăm consumatorilor atitudinea noastră proactivă. Pe de altă parte, într-adevăr economisim bani, ceea ce ne permite să ajutăm consumatorii să facă economii", a afirmat directorul financiar al Ahold, Natalie Knight, pentru Reuters.

Oficialul a adăugat că firma a instalat "un număr imens de panouri solare" la magazinele sale și a redus temperatura.

De exemplu, "la centrul de distribuție Albert Heijn sunt aproape 5.500 de panouri solare pe acoperiș, astfel încât într-o singură locație obținem o cantitate de energie care ar ajunge pentru 900 de gospodării din Țările de Jos", a explicat Knight.

Și retailerii SPAR Austria și Carrefour au anunțat că își reduc consumul de energie.

viewscnt
Afla mai multe despre
ahold delhaize
mega image