Bonusul sub formă de tichete de masă ajută companiile să facă economii (P)

Bonusul sub formă de tichete de masă ajută companiile să facă economii (P)
scris 6 iul 2016

Un studiu recent realizat de Up Romania arată că 79% dintre angajații români își doresc ca tichetele de masă să se numere printre beneficiile salariale, acestea fiind printre cele mai dorite, alături de asigurările medicale, primele de sărbători și tichetele cadou.

Un angajator care se gândește la sănătatea angajaților și contribuie în mod direct la creșterea puterii lor de cumpărare transmite un mesaj puternic: îmi pasă de voi, îmi pasă sa fiți bine, îmi pasă să fiți mulțumiți. Opțiunea pentru acordarea tichetelor de masă este, astfel, un pas important în motivarea și fidelizarea angajaților.

Folosirea tichetelor de masă aduce câștiguri ambelor părți implicate: angajator și angajați. Angajatorul are la îndemână un instrument de management prin care poate obține încredere, favorabilitate, motivare și performanță  a salariaților. În plus, beneficiază de stimulente fiscale, putând face o economie de până la 40% din bugetul de cheltuieli. Astfel, o companie cu 10 angajați care acordă tichete de masă ca bonus, în schimbul bonusului acordat în bani, face pe lună o economie de 996 de lei, iar pe an economia atinge 11952 de lei. Pentru salariați, folosirea tichetelor de masă este o experiență plăcută întrucât acestea pot fi folosite într-o vastă rețea de restaurante și magazine.

Sistemul tichetelor de masă este simplu de implementat, iar echipa Up România are puterea de a eficientiza și facilita această decizie de stimulare a salariaților. Cu o prezență de peste 14 ani în România, compania oferă celor peste 20.000 de societăți client diverse instrumente de motivare și recompensare materializate în: tichete și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanță Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita și tichete de creșă Chèque Bébé.

Alături de avantajele fiscale oferite, tichetele Up România susțin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimulează și fidelizează angajații, cresc puterea de cumpărare pentru 700.000 de beneficiari. Prin obiectivele sale, Up Romania își desfășoară activitatea sub imboldul promovării unei vieți simplificate, iar aceasta înseamnă o atitudine deschisă față de clienti și parteneri, responsabilitate și adaptabilitate la nevoile lor. Totul pentru a simplifica interacțiunile, procesele și deciziile acestora.

Up România, fosta Chèque Déjeuner, face parte din Grupul Up, o companie internațională, independentă și solidă care este prezentă în 17 țări.  Are o experiență de peste 50 de ani în domeniul furnizării de produse și servicii pentru motivarea și fidelizarea angajaților, recompensarea și stimularea vânzărilor, precum și instrumente pentru susținerea programelor și proiectelor sociale.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
up romania
tichete de masa