Cifra de afaceri a magazinului de optică Lensa s-a dublat în primele patru luni. Compania deschide al zecelea magazin

Cifra de afaceri a magazinului de optică Lensa s-a dublat în primele patru luni. Compania deschide al zecelea magazin
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 apr 2021

Magazinul online și offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% în creștere comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, în timp ce cifra de afaceri cumulată de la înființare, pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"Lensa.ro, magazin online și offline de optică fondat în 2013, și-a majorat de zece ori cifra de afaceri în perioada 2017-2020, ajungând la 10,8 milioane euro (52,98 milioane lei) anul trecut, în creștere cu 98% față de anul 2019. De asemenea, numărul de angajați a crescut cu peste 155 în ultimii patru ani, echivalentul unui avans de 1033%, la 170 de angajați", a informat compania.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Cumulată, cifra de afaceri pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021 s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei), scrie News.ro.

Anul acesta, în primele patru luni, cifra de afaceri Lensa a crescut din nou, la 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, când a fost înregistrată o cifră de afaceri de 1,88 milioane de euro (9,2 milioane lei).

Lensa.ro a crescut constant în ultimii ani ca cifră de afaceri și a investit an de an în extinderea rețelei de magazine proprii. Anul 2020 a reprezentat pentru companie anul cu cele mai mari investiții de expansiune, respectiv peste 500.000 euro, în deschiderea a cinci showroom-uri de optică. În cei opt de ani de la înființare, fondatorii Lensa.ro au realizat investiții de peste 700.000 euro.

"În 2013, Lensa a început ca un eCommerce care vindea lentile de contact colorate. La finalul primului an a înregistrat o cifră de afaceri de 15.000 euro pe această nișă. Ulterior, business-ul a fost extins pentru a acoperi toată zona lentilelor de contact și a ochelarilor de soare. Apoi, pe măsură ce Lensa a devenit un retailer omnichannel, am început să dezvoltăm rețeaua de magazine care a ajuns între timp la 9 magazine. Al 10-lea, cel din Ploiești, este planificat pentru a fi inaugurat la jumătatea lunii mai. Acum, după cei opt ani, zona de ochelari de vedere a devenit o componentă definitorie a evoluției business-ului", a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Lensa.ro a avut, până în prezent, peste 400.000 de clienți, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultații.

În cele nouă magazine proprii Lensa din România sunt expuse produse ale celor mai cunoscute branduri la nivel internațional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

"Vom continua să extindem rețeaua de showroom-uri și anul acesta. Considerăm că magazinele fizice Lensa oferă o experiență inedită, iar clienții pot proba produsele și pot primi consultanță de specialitate", a mai spus Daniel Crăciun.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. Primele magazine fizice au fost deschise în București și Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galați și Pitești.

viewscnt
Afla mai multe despre
lensa
optica