Coronavirusul a stimulat vânzările Carrefour în primul trimestru

Coronavirusul a stimulat vânzările Carrefour în primul trimestru
scris 29 apr 2020

Grupul francez de distribuție Carrefour a raportat marți o creștere de 7,8% a cifrei sale de afaceri în primul trimestru al acestui an, grație unor vânzări solide de produse alimentare în luna martie, în special pe piața din Franța, ca urmare a cumpărăturilor făcute în contextul crizei sanitare provocate de pandemia de COVID-19, informează Reuters.

Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a precizat că în perioada ianuarie-martie 2020 a realizat o cifră de afaceri de 19,445 miliarde de euro, în creștere cu 7,8% față de perioada similară a anului trecut, după un avans de 3,1% în ultimele trei luni ale anului trecut, scrie Agerpres.

Operator de PUB-uri: Primăria Capitalei ar trebui să profite că Centrul Vechi este gol și să repare străzile CITEȘTE ȘI Operator de PUB-uri: Primăria Capitalei ar trebui să profite că Centrul Vechi este gol și să repare străzile

În pofida crizei sanitare, Carrefour își menține obiectivele financiare și operaționale cuprinse în strategia 2022 vizând stimularea vânzărilor și a profitului. De asemenea, grupul intenționează să continue strategia de reducere cu 350.000 de metri pătrați a suprafeței hypermarketurilor la nivel global până în 2022 dar să deschidă 2.700 de puncte de vânzare.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
coronavirus