Grupul francez de distribuție Carrefour a raportat marți o creștere de 7,8% a cifrei sale de afaceri în primul trimestru al acestui an, grație unor vânzări solide de produse alimentare în luna martie, în special pe piața din Franța, ca urmare a cumpărăturilor făcute în contextul crizei sanitare provocate de pandemia de COVID-19, informează Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a precizat că în perioada ianuarie-martie 2020 a realizat o cifră de afaceri de 19,445 miliarde de euro, în creștere cu 7,8% față de perioada similară a anului trecut, după un avans de 3,1% în ultimele trei luni ale anului trecut, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Operator de PUB-uri: Primăria Capitalei ar trebui să profite că Centrul Vechi este gol și să repare străzileÎn pofida crizei sanitare, Carrefour își menține obiectivele financiare și operaționale cuprinse în strategia 2022 vizând stimularea vânzărilor și a profitului. De asemenea, grupul intenționează să continue strategia de reducere cu 350.000 de metri pătrați a suprafeței hypermarketurilor la nivel global până în 2022 dar să deschidă 2.700 de puncte de vânzare.