Dwayne “The Rock” Johnson a lansat în acest an brandul său de tequila Teremana și spune că ”învață din mers”

Dwayne “The Rock” Johnson a lansat în acest an brandul său de tequila Teremana și spune că ”învață din mers”
scris 10 dec 2020

În luna martie, când a început pandemia de Covid-19, Dwayne “The Rock” Johnson se pregătea de lansarea brandului său de tequila, Teremana. ”Cu toții am fost nevoiți să închidem în toată lumea, evident că ne-a afectat afacerile, mari și mici”, a declarat Johnson miercuri, la emisiunea ”Squawk on the Street” de la CNBC.

Pandemia s-a dovedit a fi până la urmă profitabilă pentru Teremana. Brandul a vândut peste 300.000 de cutii de 9 litri de tequila în ultimele nouă luni, potrivit actorului, scrie News.ro

VIDEO WhatsApp are coș de cumpărături CITEȘTE ȘI VIDEO WhatsApp are coș de cumpărături

În timpul carantinei din primăvară, vânzările de băuturi alcoolice în afara localurilor au crescut în SUA cu 34,1%, oamenii bând mai mult acasă decât în baruri și restaurante, potrivit datelor firmei Nielsen.

Johnson a spus că ”a fost întodeauna un băutor de tequila” și că s-a gândit la o afacere cu tequila în ultimii 10 ani, dar că a amânat lansarea până acum trei-patru ani, când a considerat că este momentul potrivit.

”Sunt un mare susținător al ascultării intuiției și al instinctului. Am dorit să îmi acord timpul necesar, să o fac cum trebuie și să mă înconjor de cei mai buni parteneri”, a spus Johnson.

Co-fondatorii brandului, alături de Johnson, sunt Dany Garcia, Jenna Fagnan și Ken Austin.

Potrivit revistei Forbes, Johnson a câștigat anul trecut 87,5 milioane de dolari. Pe lângă actorie și wrestling, Johnson are o linie de producție de echipamente pentru exerciții fizice Under Armour.

În privința gestionării unei afaceri cu băuturi alcoolice, Johnson a spus: ”Învăț din mers. Botezul focului, îmi place să spun”.

Actorul și fostul luptător de wrestling nu este prima celebritate care a lansat un brand de tequila: actorul și prietenul său  George Clooney deținea Casamigos, pe care a vândut-o grupului Diageo, pentru 1 miliard de dolari.

Pentru a evidenția vânzările Teremana, Johnson a spus că firma Casamigos a vândut 175.090 de cutii în primul an.

Johnson a spus că în timp ce Teremana este în primul rând un brand al unei celebrități, ”este vorba și despre o moștenire”. ”Ideal, mi-ar plăcea să ajungă într-un punct în care va putea exista pe cont propriu, fără mine”, a explicat acesta.

Tequila Blanco și Reposado produse de Teremana costă între 30 și 33 de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
dwayne “the rock” johnson
tequila
teremana