Fashion Days: Vânzări duble de Black Friday în acest an, de 17 milioane lei. Cel mai scump produs vândut a fost o geantă Prada de 6.500 lei

Fashion Days: Vânzări duble de Black Friday în acest an, de 17 milioane lei. Cel mai scump produs vândut a fost o geantă Prada de 6.500 lei
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 21 nov 2016

Retailerul online Fashion Days, prezent în România, Bulgaria și Ungaria, a înregistrat vânzări de 17 milioane de lei în campania de Black Friday din acest an (18 noiembrie), cu două milioane de lei peste nivelul de 15 milioane lei estimat și dublu comparativ cu 2015. Puțin peste 10% din această valoare a fost generată de branduri de lux, cel mai scump produs vândut a fost o geantă Prada de 6.500 lei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cele mai populare categorii de produse vândute de Black Friday au fost hainele, urmate de încălțăminte (teniși si cizme), genți, produse pentru copii și ceasuri. În topul celor mai bine vândute branduri s-au înscris: United Colors of Benetton, Zee Lane, Desigual, Napapijri, Pepe Jeans, Love Moschino, Guess, Puma, US Polo, Levi's, Furla.

Fashion Days a introdus pentru prima oară în campania din acest an branduri de lux. Astfel, pe această categorie, clienții au făcut achiziții în valoare de 1,8 milioane de Lei, cu reduceri de până la 56%. Cel mai scump produs a fost o geantă Prada în valoare de 6.500 de Lei.

Printre brandurile de lux vândute de Fashion Days se află Prada, Valentino, Red Valentino, Stella McCartney, Dolce&Gabbana, Burberry și Miu Miu.

Fashion Days: Estimăm vânzări duble de Black Friday, clienții nu cumpără din necesitate, ci din pură plăcere CITEȘTE ȘI Fashion Days: Estimăm vânzări duble de Black Friday, clienții nu cumpără din necesitate, ci din pură plăcere

Ediția de anul acesta a însemnat o creștere semnificativă și în ceea ce privește traficul cumulat, desktop, mobile și aplicații, în shopul Fashion Days: de 2,5 ori mai mare față de ediția precedentă.

În timp ce 77% din traficul total a venit de pe desktop și variantele mobile ale siteului, 56% din vânzările totale au fost realizate din aplicațiile mobile. Mai mult, vânzările prin intermediul aplicațiilor mobile au crescut de trei ori față de ediția precedentă.

Magazinul online Fashion Days cuprinde peste 500.000 de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, de la peste 1.000 de branduri, precum Calvin Klein, Michael Kors, Armani, Nike, Converse, Desigual, Guess, și va continua să-și extindă portofoliul.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

Piața totală de fashion online din România este estimată la 170 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion days
black friday