FOTO Kaufland încearcă să vândă în România haine din fibră de alge marine

FOTO Kaufland încearcă să vândă în România haine din fibră de alge marine
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 mar 2023

Rețeaua de hipermarketuri Kaufland încearcă să vândă în România haine din fribă de alge marine, prezentând campania drept "un răspuns la provocările climatice actuale".

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV

FOTO Kaufland încearcă să vândă în România haine din fibră de alge marine

Profit.ro a anunțat în toamnă că grupul german Schwarz va contracta de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) un împrumut în valoare de 100 milioane de euro pentru finanțarea extinderii operațiunilor rețelei de hipermarketuri Kaufland în România și Republica Moldova.

În vară, Profit.ro a anunțat că BERD și IFC, divizia de investiții a Băncii Mondiale, vor acorda un împrumut masiv, de 175 milioane euro, pentru extinderea rețelelor de magazine Kaufland și Lidl inclusiv în România.

Costul total al planului de extindere pentru 2022 a fost estimat la peste 600 de milioane de euro, pentru diferite orașe din România, Republica Moldova, Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Muntenegru și Macedonia de Nord, relevă date analizate de Profit.ro.

VIDEO PROFIT NEWS TV Poveștile bursei – Pariu pe bijuterii. 61 de magazine în două decenii și planuri de a deveni unicorn în lei în următorii 5 ani CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Poveștile bursei – Pariu pe bijuterii. 61 de magazine în două decenii și planuri de a deveni unicorn în lei în următorii 5 ani

Din totalul împrumutului, 75 milioane euro sunt pentru extinderea magazinelor Lidl în Balcanii de Vest, inclusiv Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord și Muntenegru, și 100 milioane euro pentru extinderea operațiunilor Kaufland în România și Moldova.

Cu peste 341.000 de angajați, discounterul Lidl este prezent în 30 de țări cu aproximativ 12.000 de magazine și peste 200 de centre de distribuție și logistică.

Kaufland este activă în 8 țări europene, cu peste 1.350 de magazine și peste 139.000 de angajați.

PROFIT NEWS TV Radu Puiu, Financial Analyst XTB România: Plafonarea prețurilor la carburanți nu este neapărat răspunsul. Investitorii vor încerca să țină cu dinții de Bitcoin CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Radu Puiu, Financial Analyst XTB România: Plafonarea prețurilor la carburanți nu este neapărat răspunsul. Investitorii vor încerca să țină cu dinții de Bitcoin

IFC a mai finanțat anterior Kaufland în România (2010, 2017), Moldova (2017) și Bulgaria (2005, 2010 și 2015), precum și Lidl în Polonia și Croația (2005) și în România (2011, 2022).

Profit.ro a anunțat recent că Lidl, după o creștere de aproape 14% în 2021 față de anul anterior, continuă să conducă piața de retail locală, urmat îndeaproape de Kaufland, care a fost detronat din fruntea clasamentului în 2020. Dacă în primul an al pandemiei primii trei mari jucători erau aproape pe picior de egalitate în ceea ce privește veniturile obținute, rezultatele din 2021, analizate de Profit.ro, arată că lupta pentru primul loc nu mai este atât de strânsă. 

viewscnt
Afla mai multe despre
top retaileri 2021
kaufland
cora
lidl
carrefour
mega image
profi
metro