Startup-ul spaniol Glovo, operatorul platformei omonime de livrări rapide la domiciliu, care a intrat în România în mai 2018, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro, a avut în anul 2020, pe fondul pandemiei COVID-19, venituri mai mari decât în anul 2019, dar afacerile au fost tot pe pierdere.

Compania a avut venituri de 171,9 milioane de lei (circa 35 milioane euro), cu circa 5 ori mai mari decât în 2019, când înregistrase venituri totale de 32,4 milioane de lei (6,6 milioane de euro), arată startupcafe.ro
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Dar și cheltuielile au fost mai mari și așa se face că Glovo a rămas pe pierderi în România și în anul excepțional 2020. Cheltuielile companiei din România au crescut de la 63,3 milioane lei (12,8 milioane euro) în 2019 la 184,7 milioane lei (37,5 milioane euro) în anul 2020.
Pierderile au însumat 12,7 miloane de lei (2,6 milioane euro) în 2020, față de 30,8 milioane de lei (6,3 milioane euro) în anul 2019, conform sursei citate.

Fondată la Barcelona în 2015, Glovo operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană.