Importatorul și distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company, vânzări peste țintă după ce și-a dublat bugetul de marketing

Importatorul și distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company, vânzări peste țintă după ce și-a dublat bugetul de marketing
scris 25 iun 2018

Importatorul și distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company a înregistrat în primul trimestru din 2018 vânzări în valoare de circa 5,1 milioane de euro, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă din 2017.

Compania estimează același procent de creștere și în T2.

“Suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în primul trimestru al anului și încrezători că aceasta va continua și în trimestrul al doilea. Creșterea de 11% a fost mai mare decât prognoza noastră inițială, în condițiile în care investițiile au fost îndreptate cu precădere în promovarea și consolidarea produselor existente în portofoliu, dar și în introducerea de game noi. Bugetul de marketing aproape s-a dublat față de anul trecut”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company. 

Încrederea analiștilor CFA în economia românească s-a redus în luna mai CITEȘTE ȘI Încrederea analiștilor CFA în economia românească s-a redus în luna mai

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani.

Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german Johan Georg Hibler. 

La nivel național, Superfood Company deține șase sucursale, situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
superfood company
copii
mancare