Retailerul elen de jucării Jumbo a revenit pe creștere în România, consemnând primul avans lunar de la începutul anului.
Vânzările Jumbo pe piața locală au urcat cu 3% în iulie raportat la perioada similară a anului trecut, după scăderi în fiecare lună din acest an.
În perioada ianuarie-iulie, vânzările Jumbo România au scăzut cu 5% în ritm anual.
CITEȘTE ȘI FOTO Retailerul britanic Buy Whole Foods Online, lansat de doi veri, a intrat în RomâniaLa nivelul grupului, vânzările Jumbo au crescut cu 3% în iulie și cu aproximativ 11% de la începutul anului, în pofida condițiilor de piață nefavorabile.
“Lanțul global de aprovizionare a fost violent perturbat, iar echilibrul a fost definitiv răsturnat, provocând o criză severă și continuă în comerțul cu amănuntul. În aceste condiții, vânzările nu pot egala perioada de dinaintea pandemiei și nici nu favorizează decizii sau dezvoltări ambițioase în afaceri”, arată compania într-o notă pentru investitori.
Jumbo deține 15 hipermarketuri în România, dintre care 4 în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila, Brașov și Craiova, ultimul deschis toamna trecută.