L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu un magazin propriu

L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu un magazin propriu
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 aug 2018

Producătorul francez de cosmetice L’Oréal intră pe piața e-commerce din România cu primul magazin online propriu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Lansat de brandul Kiehl’s, kiehls.ro reprezintă un pas important în strategia companiei de a se extinde pe piața de retail online, unde aceasta a intrat în urmă cu cinci ani alături de e-retaileri parteneri.

"Prin lansarea kiehls.ro, încercăm să aducem experiența din offline în online. Comerțul online reprezintă o oportunitate excelentă pentru a permite consumatorilor români accesul la produse eficiente și de calitate, indiferent de zona de unde provin. Totodată, dezvoltarea în zona de e-commerce ne permite să creștem în mod sustenabil rețeaua de magazine proprii și să aducem experiența brandului cât mai aproape de consumatorii noștri”, spune Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux a L’Oréal România.

Tranzacție: Grupul german care coordonează pe piața locală operațiunile foodpanda a preluat rivalul din România, platforma hipMenu CITEȘTE ȘI Tranzacție: Grupul german care coordonează pe piața locală operațiunile foodpanda a preluat rivalul din România, platforma hipMenu

Compania a intrat pe piața magazinelor mono-brand în 2015, prin deschiderea primului magazin Kiehl’s în AFI Palace Cotroceni din București. În prezent, brandul Kiehl’s deține șase magazine proprii, în București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. L’Oréal România operează, în total, 11 magazine proprii sub brandurile Kiehl’s și NYX Professional Make-Up.

Kiehl’s a fost lansat pe piața din SUA în 1851 inițial ca o farmacie, ulterior fiind dezvoltat într-o companie producătoare de produse premium de îngrijire a pielii și a părului. În anul 2000, brandul a fost achiziționat de L’Oreal.

Grupul francez L’Oréal a intrat pe piața românească în urmă cu 20 de ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
l’oréal
e-commerce