Lanțul danez de magazine Salling, cel mai mare grup de retail din țara nordică, deservind peste 12 milioane de clienți pe săptămână, a decis să introducă la raft o nouă etichetă, pentru a realiza mai clar o diferență între mărfurile europene și cele non-europene.
Mărfurile primite de la o companie europeană vor fi marcate cu o mică stea.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Anders Hagh, CEO al Salling Group, explică schimbarea
"Am primit recent o serie de întrebări de la clienți care doresc să cumpere doar alimente de la mărci europene.
Vom introduce o nouă notă pe etichetele noastre de preț, unde o mică stea va arăta dacă marca este deținută de o companie europeană."

El adaugă - „Noua etichetă este doar un serviciu suplimentar pentru acei clienți care doresc să cumpere bunuri cu mărci europene. Am pus o stea atunci când proprietarul final al brandului este european".