Lanț de magazine introduce o nouă etichetă, pentru a diferenția clar mărfurile europene de cele non-europene

Retail   
Lanț de magazine introduce o nouă etichetă, pentru a diferenția clar mărfurile europene de cele non-europene

Lanțul danez de magazine Salling, cel mai mare grup de retail din țara nordică, deservind peste 12 milioane de clienți pe săptămână, a decis să introducă la raft o nouă etichetă, pentru a realiza mai clar o diferență între mărfurile europene și cele non-europene.

Mărfurile primite de la o companie europeană vor fi marcate cu o mică stea.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Retailerul-vedetă al Ucrainei din industria animalelor de companie de dinaintea războiului își pregătește intrarea în România CITEȘTE ȘI FOTO Retailerul-vedetă al Ucrainei din industria animalelor de companie de dinaintea războiului își pregătește intrarea în România
Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Anders Hagh, CEO al Salling Group, explică schimbarea

"Am primit recent o serie de întrebări de la clienți care doresc să cumpere doar alimente de la mărci europene.

Vom introduce o nouă notă pe etichetele noastre de preț, unde o mică stea va arăta dacă marca este deținută de o companie europeană."

FOTO Proprietarul Mega Image și-a anunțat planul: \ CITEȘTE ȘI FOTO Proprietarul Mega Image și-a anunțat planul: "Ridicăm ștacheta semnificativ asupra ambițiilor noastre!". În România va introduce peste 500 de produse noi în liniile de marcă proprie

El adaugă - „Noua etichetă este doar un serviciu suplimentar pentru acei clienți care doresc să cumpere bunuri cu mărci europene. Am pus o stea atunci când proprietarul final al brandului este european".

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine
alimente
eticheta