LPP se extinde în România

LPP se extinde în România
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 apr 2024

Colosseum Mall și grupul polonez LPP extind parteneriatul prin deschiderea a două noi magazine în centrul comercial, sub semnătura brandurilor internaționale Cropp și House.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

LPP a deschis în Colosseum Mall, București, în primăvara anului 2022 cel mai mare magazin Sinsay din România, cu o suprafață de 2000 mp, iar acum își consolidează prezența cu alte două branduri importante din portofoliu său, ce vor ocupa o suprafață cumulată de aproape 1300 mp.

SURPRIZĂ Unul dintre principalii jucători din industria cărnii a intrat în insolvență CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ Unul dintre principalii jucători din industria cărnii a intrat în insolvență

Grupul polonez LPP este prezent pe piața locală din anul 2007 și deține în România o rețea de peste 180 de magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay.

„Potențialul de dezvoltare existent face din România o piață foarte importantă pentru compania noastră. Prin deschiderea celor două magazine venim mai aproape de clienții noștri din nordul Capitalei consolidându-ne în acelasi timp poziția pe piața de retail a Bucureștiului, precum și colaborarea cu Colosseum Mall", a spus Alexandru Roman, Leasing Manager LPP România, Bulgaria și Ungaria.

Cropp este un brand de îmbrăcăminte și cuprinde articole vestimentare îndrăznețe, încălțăminte, ca și accesorii pentru bărbați și femei.

Prezent în peste 22 de piețe, brandul House este special creat pentru tineri și cuprinde piese casual.

viewscnt
Afla mai multe despre
colosseum mall
lpp