Magazine, atacate la UE cu „shrinkflation”

Magazine, atacate la UE cu „shrinkflation”
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 ian 2024

Guvernul francez pregătește un act normativ care să reglementeze modul de luptă cu inflația denumit „shrinkflation”, care solicită distribuitorilor să informeze consumatorii în cazul în care are loc o reducere a cantității unui produs. Deocamdată, proiectul este transmis Comisiei Europene pentru a se valida conformitatea cu o directivă europeană din anul 2015.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

VEZI AICI ȘI Țara în care „shrinkflation” a devenit problemă de stat. Companiile vor fi obligate să publice vechile și noile gramaje ale produselor

Actul normativ francez impune magazinelor să indice pe o etichetă plasată pe produs sau în apropierea acestuia dacă a fost redusă cantitatea în comparație cu un an în urmă, conform RFI.

Jumbo reclamă furturi masive CITEȘTE ȘI Jumbo reclamă furturi masive

În caz contrar, distribuitorii sunt pasibili să plătească o amendă de 15.000 de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine
shrinkflation