Mobexpert: vânzări online cu 75% mai mari de Black Friday. Cele mai scumpe produse vândute

Mobexpert: vânzări online cu 75% mai mari de Black Friday. Cele mai scumpe produse vândute
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 2 dec 2020

Producătorul de mobilă și decorațiuni Mobexpert, controlat de omul de afaceri Dan Șucu, a obținut vânzări cu 75% mai mari pe canalele digitale de Black Friday în acest an comparativ cu anul trecut. Românii au comandat online scaune, canapele și covoare, dar și globuri și alte ornamente pentru Crăciun.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În total, Mobexpert a primit peste 26.000 de comenzi, atât online, cât și în showroom-uri, care au însumat aproape 100.000 de produse.

“Încă din prima zi de Black Friday, vânzările online au atins valori record - cu 60% mai mari față de aceeași zi a anului trecut. Românii au fost nerăbdători să-și cumpere birouri, scaune de birou, mese extensibile, comode sau canapele extensibile. Aceștia continuă să încurajeze producătorii locali, astfel că gamele de mobilă fabricată în România s-au numărat printre preferate. Au reprezentat 30% din totalul vânzărilor online, dublu comparativ cu 2019”, potrivit Mobexpert.

EXCLUSIV Dan Șucu vinde către CTP centrul logistic al Mobexpert din București. „Vrem să scădem gradul de îndatorare.“ CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Dan Șucu vinde către CTP centrul logistic al Mobexpert din București. „Vrem să scădem gradul de îndatorare.“

Online au fost vândute peste 45.900 de produse, de două ori mai mult față de anul trecut. Pe lista celor mai vândute produse s-au aflat scaunele pentru dining, globurile de Crăciun, covoarele și canapelele.

Cel mai scump produs cumpărat online a fost un colțar de piele cu 3 reclinere acționate electric și consolă cu spațiu pentru depozitare, în valoare de 18.323 lei. De cealaltă parte, cea mai scumpă achiziție din showroom a fost o bucătărie, în valoare de 29.200 lei.

“A fost o campanie, așa cum ne așteptam, cu mult focus în zona online și cu mai puțin trafic în magazine. Decorațiunile de Crăciun și produsele pentru masa de Crăciun s-au comandat în număr foarte mare anul acesta față de anul trecut, la fel și mobilierul românesc. Este clar că tendința se păstrează în ceea ce privește sărbătorile acasă, probabil că acest Crăciun va fi acasă”, spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.

Mobexpert operează o rețea de 26 de magazine și opt fabrici, cu un total de 2.300 de angajați. Retailerul mai are o platformă logistică la Târgu Mureș, inaugurată în 2007 după o investiție de 28 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
mobexpert
black friday
vanzari black friday
vanzari online
mobilier online