Pandemia schimbă preferințele de cumpărături online. Scutecele, accesoriile pentru telefoane și articolele de grădinărit au fost detronate de măști, geluri antibacteriene și soluții de curățenie

Pandemia schimbă preferințele de cumpărături online. Scutecele, accesoriile pentru telefoane și articolele de grădinărit au fost detronate de măști, geluri antibacteriene și soluții de curățenie
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 20 apr 2020

Dacă anul trecut, în perioada 15 martie - 15 aprilie, cele mai dorite produse de pe site-ul eMAG, cel mai mare retailer local online, erau, în ordine, scutecele pentru bebeluși, accesoriile pentru telefoane mobile și articolele de grădinărit, pandemia a schimbat radical topul. În ultima lună, topul preferințelor cumpărătorilor români este condus de măști de protecție, geluri antibacteriene și soluții pentru curățenie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pandemia provocată de virusul COVID-19 a generat schimbări de comportament în rândul consumatorilor, iar retailerii s-au adaptat la acestea, ajustând rapid stocurile și fluxurile pentru a face față cererii.

EXCLUSIV Daniel Boaje, CEO McDonald\'s România: Am închis o treime din restaurante, dar am introdus serviciul de livrare în toate orașele în care activăm. 40% din personal, în șomaj tehnic până la sfârșitul lunii CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Daniel Boaje, CEO McDonald's România: Am închis o treime din restaurante, dar am introdus serviciul de livrare în toate orașele în care activăm. 40% din personal, în șomaj tehnic până la sfârșitul lunii

"În această perioadă, contextul în care ne aflăm face ca cele mai căutate produse să fie în special articolele pentru sănătate și curățenie (măști medicale, geluri dezinfectante, detergenți și soluții de curățenie). Lucrul de acasă urmat de școala la distanță au generat și ele schimbări importante în comportamentul clienților, pe fondul prevenției și vedem astfel creșteri însemnate la monitoare și periferice pentru laptop sau PC (camere web, boxe sau tastaturi & mouse), dar și la laptopuri sau scaune de birou", spun pentru Profit.ro reprezentanții eMAG.

De asemenea, o cerere mare este și la articolele pentru grădinărit - cei care stau acasă au mai mult timp sa își cultive pasiunile și să își umple, probabil, timpul într-un mod relaxant.

Pentru că majoritatea oamenilor petrec acum timpul în casă și nu mai beneficiază de îngrijire la salonul de coafură sau frizerie, sunt foarte căutate produsele pentru îngrijirea părului, la fel și aparatele de tuns și de îndreptat părul, uscătoarele de păr și epilatoarele.

EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani CITEȘTE ȘI EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani

O schimbare importantă de comportament a acestor zile se reflectă și în creșterea ponderii plăților cu cardul, de la 40% la 60%. 

Pandemia schimbă preferințele de cumpărături online. Scutecele, accesoriile pentru telefoane și articolele de grădinărit au fost detronate de măști, geluri antibacteriene și soluții de curățenie

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
comert
virus