Poșta Română a triplat numărul de colete livrate de Black Friday, în parteneriat cu eMag, față de aceeași perioadă a anului precedent, numărul acestora depășind 120.000.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În București, Poșta Română a livrat aproximativ 35.000 de produse, vârful de livrări fiind de 15.000 pe zi. În numai 6 zile, în jumătate din timpul dedicat campaniei, oficiile Poștei Române au livrat 98% dintre comenzile primite.
“În prezent avem de trei ori mai multe oficii PostCollect, în parteneriat cu Emag, comparativ cu anul trecut”, a declarat Elena Petrașcu, Directorul General al Poștei Române.
În cadrul serviciului PostCollect, compania de stat preia, sortează și livrează coletele la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Cumpărătorul poate alege unitatea pe site-ul retailerului.
Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poștale prin intermediul ghișeelor dedicate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului.
Poșta Română este cel mai mare jucător de profil, deținut de Ministerul Comunicațiilor - 75% și de Fondul Proprietatea (FP) - 25%.