Kasidit Teerawiboosin, un tânăr de 22 de ani din Thailanda care a câștigat bani revânzând jucării Labubu neatinse, afirmă că ”prețurile pe piața secundară din Thailanda scad foarte, foarte repede”, scrie News.ro.
După un vârf al popularității în vara acestui an, alimentat de fani celebri precum Lisa din trupa K-pop Blackpink, Rihanna sau David Beckham, valoarea jucăriilor a început să se erodeze.
Pe platforma chineză Qiandao, personajul ”Luck” din seria The Monsters a atins în iunie un preț de peste 500 yuani (circa 70 dolari), dar acum se vinde la aproximativ 108 yuani, în timp ce alte modele se tranzacționează sub prețul din magazinele Pop Mart.
Deși acțiunile Pop Mart au scăzut cu aproximativ 25% de la maximele din august, compania și analiștii spun că scăderea prețurilor reflectă o creștere masivă a producției, de aproape zece ori mai mare în 2025, și nu o reducere a interesului cumpărătorilor.
Pop Mart produce în prezent circa 30 de milioane de unități pe lună.
”Este ca în cazul biletelor de concert, cererea poate depăși oferta, dar noi putem crește producția pentru a echilibra piața”, a explicat Sid Si, director executiv la Pop Mart.
În ciuda scăderii pe piața de revânzare, veniturile Pop Mart au crescut cu până la 250% în trimestrul iulie-septembrie, depășind ritmul din prima jumătate a anului.
Compania își continuă extinderea internațională, deschizând în august cel mai mare magazin al său în Bangkok și vizând noi piețe precum Europa și Rusia.















