Producătorul de bere AB InBev a obținut rezultate financiare peste așteptări în trimestrul trei. Boicotul din SUA împotriva Bud Light continuă

Producătorul de bere AB InBev a obținut rezultate financiare peste așteptări în trimestrul trei. Boicotul din SUA împotriva Bud Light continuă
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 nov 2023

Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producător de bere din lume, a obținut rezultate financiare peste așteptări în trimestrul al treilea, în ciuda impactului controverselor din jurul campaniei sale online pentru Bud Light, transmite CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Veniturile au crescut cu 5% pe parcursul perioadei raportate, până la 15,57 miliarde de dolari, înaintea previziunii companiei privind o creștere de 4,7%. Asta în pofida scăderii volumelor cu 3,4%, creșterea în Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific fiind atenută de o performanță ”slabă” în Europa și SUA, scrie News.ro.

Alexandrion Group se extinde în Japonia CITEȘTE ȘI Alexandrion Group se extinde în Japonia

Compania a anunțat, de asemenea, că a aprobat o ofertă în numerar pentru obligațiuni de până la 3 miliarde de dolari, ca parte a ”accentului său asupra reducerii efectului de îndatorare”.

Cu toate acestea, Bud Light – care și-a pierdut poziția de cea mai vândută bere din SUA în timpul verii, pe fondul unui boicot condus de conservatori, care protestează față de parteneriatul său cu influencerul transgender Dylan Mulvaney – a influențat negativ performanța din SUA, a spus compania.

Veniturile din SUA au scăzut cu 13,5%, în timp ce câștigurile înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) din țară au scăzut cu 29,3%, din cauza ”performanței cotei de piață”, împreună cu pierderea productivității și cheltuielile mai mari de marketing.

Acesta marchează al doilea trimestru în care controversa legată de Bud Light, care include critici la adresa companiei pentru că nu l-a sprijinit pe Mulvaney pe fondul reacțiilor, a lovit vânzările în SUA.

Reducerea deșeurilor de plastic: ușor de zis, greu de făcut CITEȘTE ȘI Reducerea deșeurilor de plastic: ușor de zis, greu de făcut

Analiștii de la RBC Europe au spus că performanța companiei s-a remarcat într-un ”trimestru turbulent” în ceea ce privește câștigurile, observând depășirea estimărilor în ceea ce privește creșterea organică a veniturilor și așteptările de creștere a EDITDA, în pofida vânzărilor ratate în America de Nord.

Reiterarea previziunilor anterioare indică capacitatea de a compensa problemele din America de Nord cu un impuls pe alte piețe, au spus analiștii, în timp ce o cotă globală constantă de piață a berii sugerează că compania a fost ”oarecum protejată de prezența sa de masă”.

Producătorii de bere se confruntă în prezent cu o serie de provocări, inclusiv costuri mai mari și presiune tot mai mare asupra cheltuielilor consumatorilor.

Rivalul danez al berii Carlsberg a raportat marți o scădere de 3% a volumelor, dar o creștere a veniturilor cu 5,8%, aproximativ conform așteptărilor, deoarece a avertizat că pesimismul consumatorilor din Europa și Asia de Sud-Est ar putea diminua vânzările pe piața de bere.

Între timp, Heineken, al doilea cel mai mare producător de bere din lume, a înregistrat volume scăzute cu 4,2% față de anul trecut și o creștere a veniturilor cu 2%, afirmând că vânzările au început să fie afectate de prețurile mai mari.

viewscnt
Afla mai multe despre
ab inbev
bere