Producătorul de cosmetice Farmec extinde rețeaua națională de magazine

Producătorul de cosmetice Farmec extinde rețeaua națională de magazine
scris 14 nov 2019

Producătorul român de cosmetice Farmec se extinde și deschide un spațiu dedicat brandului Gerovital la Sibiu. Astfel, producătorul clujean continuă extinderea rețelei de magazine proprii la nivel național, ajungând la 20 de centre Gerovital, de la deschiderea primului magazin din România, în septembrie 2016.

În noiembrie 2019, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.

Google se pregătește să intre pe piața de retail banking CITEȘTE ȘI Google se pregătește să intre pe piața de retail banking

Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane Lei (50,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
farmec
gerovital