Producătorul român de cosmetice Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand și deschide primul centru Gerovital din Oradea

Producătorul român de cosmetice Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand și deschide primul centru Gerovital din Oradea
scris 18 iun 2018

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă expansiunea națională a rețelei de magazine de brand prin inaugurarea primului magazin Gerovital la Oradea, care este și primul magazin deschis de compania clujeană în anul 2018. Pâna la finalul anului vor fi inaugurate alte 9 spații comerciale proprii. 

În iunie 2018, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 14 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea și Oradea. 

Microsoft lucrează la o tehnologie care înlocuiește casierul CITEȘTE ȘI Microsoft lucrează la o tehnologie care înlocuiește casierul

Producătorul român de cosmetice a avut o cifră de afaceri de 214 milioane lei (45,8 milioane euro) pentru anul 2017, în creștere cu 9.12% față de 2016.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia și câte un spațiu în Grecia și Ungaria).

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
gerovital