Profi își continuă expansiunea în zona rurală cu trei noi magazine Loco

Profi își continuă expansiunea în zona rurală cu trei noi magazine Loco
scris 16 iun 2016

Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis trei noi magazine sub brandul Loco, format destinat zonei rurale, și a ajuns la o rețea de 407 magazine la nivel național.

Magazinele inaugurate de Profi sunt situate în Bonțida (jud. Cluj), Dumbrăveni (jud. Suceava) și Cioranii de Jos (jud. Prahova) și au suprafețe de vânzare cuprinse între 223 și 350 metri pătrați.

Compania operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.

Proprietarii Miele intenționează să extindă fabrica de la Brașov, investiție estimată la 10 milioane euro CITEȘTE ȘI Proprietarii Miele intenționează să extindă fabrica de la Brașov, investiție estimată la 10 milioane euro

Planurile Profi din acest an presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.

Rețeaua Profi este prezentă în 196 de localități din toate județele și are peste 9.500 de angajați.

Profi a înregistrat anul trecut un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).

Astfel, 2015 este cel mai bun an din istoria companiei, drept pentru care proprietarul, fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a contractat Corporate and Investment Banking să evalueze opțiunile strategice pentru dezvoltarea în continuare a retailerului.

viewscnt
Afla mai multe despre
profi
extindere
rural