Grupul spaniol Inditex a anunțat că marca sa de produse cu preț redus Lefties a început joi vânzările online în Spania și Portugalia, în ideea de a dobândi un avantaj digital față de lanțul britanic de magazine de haine Primark, transmite Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În prezent, Lefties vinde articole de îmbrăcăminte la prețuri reduse în peste 100 de magazine din șase țări (Spania, Portugalia, Rusia, Mexic, Qatar și Arabia Saudită), scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Firmele din mall-uri vor primi de la stat o parte din chiria datorată pentru perioada în care au fost închiseÎnființată în 1999 ca o modalitate de a scăpa de hainele Zara din sezonul anterior, Lefties are acum proprii săi designeri și game de produse. Cu toate acestea, Lefties ese mai puțin vizibilă decât principalele mărci ale grupului Inditex, precum Zara, Massimo Dutti și Bershka.