Retailerul online de optică Lensa își extinde prezența fizică pe plan local prin deschiderea unui nou magazin specializat, la Galați, investiție de circa 100.000 euro.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Astfel, rețeaua ajunge la opt showroom-uri și investiții cumulate de aproximativ 600.000 de euro.
CITEȘTE ȘI Apple redevine, după 5 ani, cel mai valoros brand global. Hotelurile ies din clasament. Booking.com pierde din valoare, WeChat depășește Ferrari. Tesla, brandul cu cea mai rapidă ascensiuneÎn 2020, Lensa.ro a intrat pe piața de optică din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova și Brașov. Iar anul acesta vizează deschiderea a noi magazine specializate în România, primul fiind cel de la Galați.
"Pandemia a adus foarte mulți români în fața calculatoarelor pentru o perioadă de timp mai mare decât în trecut, crescând riscul de afecțiuni oftalmologice și necesitatea de a face o verificare într-un magazin specializat", spune Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.