REWE România, care deține Penny Market, anunță planul pentru anul acesta: deschiderea a 25 de magazine noi și începerea pregătirilor pentru cel de-al patrulea centru logistic

REWE România, care deține Penny Market, anunță planul pentru anul acesta: deschiderea a 25 de magazine noi și începerea pregătirilor pentru cel de-al patrulea centru logistic
Ana Iliescu
Ana Iliescu
scris 16 apr 2019

Grupul REWE România, care deține lanțul de magazine Penny Market, plănuiește anul acesta să deschidă 25 de magazine noi în format Future Store, urmând ca în anul 2025 să ajungă la 400 de magazine, dar și să înceapă pregătirile pentru cel de-al patrulea centru logistic în regiunea Olteniei.  

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Conceptul Future Store este orientat înspre zona de produse proaspete, legume, fructe și congelate și presupune un design modern, cu sisteme noi de răcire, camere frigorifice suplimentare și vitrine asistate în magazine.

„Am început proiectarea pentru depozitul din regiunea Olteniei, iar obiectivul nostru ar fi deschiderea lui în 2022. Acum suntem în perioada de planificare, urmează apoi perioada de aprobare, luarea autorizațiilor, a avizelor. Dacă totul merge bine, lucrările de construcții ar începe în 2021”, spune pentru Profit.ro Daniel Gross, General Manager REWE Romania.

Conform estimărilor sale, compania va investi anul acesta între 350 și 400 de milioane de lei, menținând ritmul de anul trecut, când investițiile au fost în valoare de 346 milioane de lei.

CONFIRMARE Primul supermarket modern din România, închis a doua oară într-un an și jumătate. Brandul Supeco, magazin cu prețuri mici, apare în București CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Primul supermarket modern din România, închis a doua oară într-un an și jumătate. Brandul Supeco, magazin cu prețuri mici, apare în București

De altfel, REWE România își propune până în 2025 extinderea rețelei cu 20-25 magazine anual pentru a ajunge la 400 de spații deschise și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente. Conform reprezentanților grupului, bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, fiind inclusă și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, se ridică la peste 2,32 miliarde lei.

„Vom continua modernizarea magazinelor după conceptul Future Store, orientat înspre zona de produse proaspete, legume, fructe și congelate, și vom extinde spațiul alimentelor proaspete din categoria lactate și carne cu 3,75 metri anul acesta”, a mai spus Gross.

Anul trecut, compania a înregistrat afaceri de 3,45 miliarde lei, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017, și un profit net de aproximativ 36 milioane lei, în creștere cu 88% față de anul anterior, când a fost de 19,11 milioane lei. Deși, Penny Market a înregistrat în 2017 un profit net de 27,8 milioane lei, grupul a decis închiderea magazinelor XXL Mega Discount, ceea ce a condus la scăderea profitului.

Tot în 2018, Penny Market a inaugurat 15 magazine noi, finalizând remodelarea a 170 de magazine în format Future Store, și a avut 4.521 de angajați, în creștere cu 40,75% față de anul anterior.

Penny Market, parte a grupului german REWE, a intrat pe piața din România în 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua este alcătuită din 237 de magazine la nivel național, toate în formatul Future Store.

REWE Group este unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, înființat în 1927. În 2018, REWE opera cu peste 360.000 de angajați și 15.700 de magazine în 22 de țări europene.

viewscnt
Afla mai multe despre
rewe
penny market
magazine
centru logistic
retail