Retailerul francez Carrefour, cel mai mare din Europa și al doilea din lume, și-a ridicat afacerile din România cu 4% anul trecut, la peste 2,13 miliarde de euro. Vânzările de pe piața locală le-au depășit pe cele din Polonia, țară în care grupul francez are o prezență aproape triplă.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Vânzările Carrefour în România, incluzând TVA, au urcat de la 2,01 miliarde de euro în 2017 la 2,132 miliarde de euro, echivalentul unei creșteri de 4,3% în termeni comparabili. Vânzările nete de pe piața locală s-au situat la 1,78 miliarde de euro în 2017.
România a devenit a cincea mare piață europeană pentru Carrefour în funcție de rezultatele anuale, devansând Polonia, țară unde grupul a obținut vânzări de 2,11 miliarde de euro. Carrefour operează o rețea de 900 de magazine pe piața poloneză, aproape triplă comparativ cu cele circa 330 de magazine din România.
Vânzările din România le-au depășit pe cele din Polonia pentru prima dată în trimestrul al treilea.
La nivel global, Carrefour a raportat vânzări de 85,16 miliarde de euro în 2018, în creștere cu 1,4% în termeni comparabili.
În trimestrul al patrulea, vânzările grupului francez au crescut cu aproape 2% raportat la perioada similară din 2017, până la 22,63 miliarde de euro.
Vânzările din România au urcat cu 3,2% în ultimul trimestru al anului trecut, la 605 milioane de euro.