Schimbări pregătite în comerțul online și offline - noi termene de livrare a comenzilor și de înlocuire a produselor defecte

Retail   
Schimbări pregătite în comerțul online și offline - noi termene de livrare a comenzilor și de înlocuire a produselor defecte

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor discută cu principalii jucători din retailul românesc o serie de schimbări, vizând un nou termen de livrare a comenzilor și de înlocuire a produselor defecte în anumite situații.

Autoritatea a invitat o serie de serie de jucători din sectorul comercializării produselor, precum Altex, Cel.ro, Flanco, la o întânire având ca scop clarificări în ceea ce privește conduita sectorului în relația cu clienții, fiind discutate probleme care privesc toți jucătorii din sectorul comerțului electro-IT, comercianți, producători, curieri, service, instalatori etc., propunând soluții orientate către client, pentru o practică unitară la nivel national.

Urmărește-ne și pe Google News
Primăria Capitalei anunță reparații pe 165 de străzi CITEȘTE ȘI Primăria Capitalei anunță reparații pe 165 de străzi
Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Printre aceste se află:

- afișarea în zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizărilor în magazine.
- stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online și offline la maximum 15 zile lucrătoare și comunicarea acestuia atât pe site-uri, cât și în magazine
- stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer condiționat la maxim 7 zile de la data achiziției serviciului și actualizarea condițiilor de instalare în consecință
- înlocuirea produselor defecte pentru situațiile în care clienții reclamă același defect de maximum 3 ori în perioada de garanție a produselor, în urma unei evaluări făcute de un service autorizat.

viewscnt
Afla mai multe despre
anpc
retail
clienti