Secom a ajuns la 10 magazine de suplimente alimentare, după inaugurarea unei unități la Sibiu

Secom a ajuns la 10 magazine de suplimente alimentare, după inaugurarea unei unități la Sibiu
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 18 oct 2016

Importatorul și distribuitorul de suplimente alimentare Secom a ajuns la 10 magazine odată cu inaugurarea unei unități la Sibiu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Acesta este al doilea magazin inaugurat în 2016, după cel din Timișoara. Unitatea are o suprafață de 30 metri pătrați și a necesitat o investiție de aproximativ 35.000 de euro.

”Vom continua să dezvoltăm rețeaua de magazine într-un ritm sustenabil, astfel încât să ajungem și în alte zone ale țării”, susține Lucia Costea, managing partner Secom.

Lansată în 2013, rețeaua de retail Secom cuprinde patru în București și câte o unitate în Bacău, Brașov, Iași, Ploiești, Sibiu și Timișoara, iar în acest an compania și-a lansat și magazinul online.

Farmec deschide un magazin la Brașov și ajunge la 8 unități CITEȘTE ȘI Farmec deschide un magazin la Brașov și ajunge la 8 unități

De asemenea, produsele Secom sunt disponibile și în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.

Secom este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe.

Compania, deținută de soții Lucia și Andrei Costea, a anunțat la începutul anului că vrea să accelereze ritmul de dezvoltare în 2016 și să ajungă la afaceri de 15,5 milioane euro, de la 12,2 milioane euro anul trecut, să continue deschiderea de magazine și să dubleze investițiile în promovare.

viewscnt
Afla mai multe despre
secom
magazine
extindere