Startup-ul românesc Xpert Beauty își extinde prezența în Ungaria

Startup-ul românesc Xpert Beauty își extinde prezența în Ungaria
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 feb 2022

Xpert Beauty, companie de retail care activează în domeniul produselor cosmetice profesionale, fondată în România, se extinde în Ungaria, atât fizic, prin deschiderea unui concept store la Budapesta, cât și online, prin activarea unei platforme de e-commerce.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Întregul proces a durat un an, trecând prin toate etapele deschiderii unui business pe o piață nouă – de la documentarea despre piață și legislație până la alegerea echipei, pregătirea spațiului, proiectare, construirea ofertei potrivite și dezvoltarea platformei online dedicate.

Facebook și Instagram sunt folosite masiv de comercianții de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci and Chanel CITEȘTE ȘI Facebook și Instagram sunt folosite masiv de comercianții de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci and Chanel

Compania deține în prezent 15 magazine proprii la nivel național, unul în Bulgaria și, de la începutul acestei luni, noul spațiu de retail din capitala Ungariei. Decizia dezvoltării pe piața ungară face parte din strategia companiei pe termen lung de conturare, pas cu pas, a unui business regional în Europa de Est. Prima etapă a fost parcursă acum un an, prin extinderea prezenței în Bulgaria, pe același model omni-channel - magazinul fizic din Sofia, precum și magazinul online dedicat.

„Împlinim 5 ani de când ne-am propus să aducem o schimbare în domeniul retail-ului de beauty și să devenim un nume de referință atunci când te îndrepți către alegerea unui produs profesional. Planurile noastre continuă cu o misiune mult mai importantă – de a duce și  la nivel regional modelul nostru omni-channel care abordează unitar consumatorul și de-abia de acum putem spune că începe aventura noastră. Ungaria ne-a dat perspectiva despre cât de provocator este drumul, prin diferențele de consum, construcție greenfield, legislație și multe alte aspecte, însă privesc cu încredere că este o direcție corectă, iar abordarea noastră, care accentuează digitalizarea și urmărirea atentă a tendințelor, va face diferența chiar și într-o piață avansată și competitivă”, declară Răzvan Afenduli, Managing Partner Xpert Beauty.

Xpert Beauty a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro în 2020, în creștere cu 119% comparativ cu anul anterior. Compania și-a menținut trend-ul ascendent și în 2021, cu o creștere de 40% față de 2020, iar pentru 2022, planifică să direcționeze resursele pentru continuarea dezvoltării platformelor de e-commerce, pentru extinderea prezenței fizice, pentru dezvoltarea echipei, a modelului de customer care, a parteneriatelor B2B, dar și pentru mărirea portfofoliului de produse și brand-uri. 

Xpert Beauty este o companie fondată în 2017, care activează în domeniul retail-ului produselor cosmetice profesionale. În cele 15 concept store-uri din România, precum și în cele din Bulgaria și Ungaria, ca și prin partenerii de distribuție sau prin platformele de vânzare online, compania deservește circa 150 000 de clienți, având un portofoliu de 12 000 de produse de la 70 de brand-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
xpert beauty
ungaria